איך לתלות תמונות

תמונות / ציורים/ פסלי קיר מוסיפים לאוירה בבית ואפילו מונעים "הד" כשמדברים.

איך בוחרים ותולים תמונות?

עיצבנו, שיפצנו, קנינו רהיטים! עכשיו צריך להכניס אקססוריז, תמונות ופסלי קיר.

תמונות אלו הן או צילומי נוף או פורטרטים מודפסים שצולמו ע"י צלמים מומחים מחד ומאידך תמונות הן ציורים בפחם, שמן או צבעי מים (אקוורל) שאומנים ישבו שבועות וחודשים וציירו אותם,  פסלי קיר אלו הם פסלי מתכת העשויים מחוטי מתכת או פריטים חתוכים בלייזר וצבועים בתנור.

נתמקד עכשיו בנושא התמונות ופסלי הקיר!

שני סוגים של תמונות יש – תמונות על קנבס או תמונות ממוסגרות שחייבות מעבר למסגרת החיצונית גם במסגרת פנימית שנקראת פספרטו.

בהנחה שיש לנו קיר ריק או יותר מאחד אנחנו נרצה לתלות עליו פריט או יותר כדי לשדרג את החלל כולו.

בחדר השינה למשל אפשר לתלות תמונה או פסל קיר בקיר בגב המיטה, אבל! רק אם הקיר צבוע בצבע אחיד, היה והחלטתם להדביק טפט כדאי שתהנו מהטפט ואת הפריטים האחרים תמצאו להם קיר אחר.

בחלל המרכזי אנו נתכנן מראש אלו פריטים נרצה לרכוש, למשל: נתאים את צבעוניות התמונות לצבעוניות של החלל (הריפוד, השטיח ואפילו לתאורה). אם הריפוד חלק ללא טקסטורה נרצה תמונה מאוד צבעונית מלבנית ונתלה בגב הספה, חשוב לבחור תמונה לפי טעמכם האישי – נוף, אבסטרקט או אפילו פורטרט.

אופציה נוספת היא לקנות 2-3 תמונות מלבניות לתלות לאורך במרחקים ובגובה שווים (אני פחות ממליצה).  לגבי שאר הקירות הסובבים בבית – על קיר גבוה ורחב ניתן לתלות מספר תמונות מצד שני על קיר צר וגבוה כדאי לתלות רק תמונה אחת ארוכה או מספר תמונות קטנות (בצורה אנכית).

כדי לא לחורר סתם את הקירות הניחו את התמונות על הרצפה ודמיינו שהיא הקיר המיועד ותכננו את אופן התליה וצלמו, רק אח"כ תוכלו לתלות.

תמונות משפחה – לגביהן כדאי לבחור קיר בבית: במסדרון, בפינת אוכל, בחדר משחקים או אם כבר יש לכם נכדים אז בחדר שעיצבתם במיוחד בשבילם. תוכלו לשלב את התמונות במסגרות "מאוחדות" עד 8 תמונות במסגרת, תוכלו במסגרות בודדות וכמו הטיפ הקודם קודם לתכנן איך תולים ואז לתלות.

לגבי פסלי קיר, כמו שכבר כתבנו אלו פריטים העשויים בחיתוך לייזר וצבועים בתנור כמו שצובעים רכבים בכל צבע שתבחרו, אומנים רבים מכינים פסלי קיר מחוטי מתכת גמישים ורובם בצבע שחור.

אל תוותרו על תמונות בבית, נכון! לא צריך להעמיס אבל לא לוותר, אבל, אם תמונה שהיא ירושה מהורים או מסבים וסבתות תוכלו דרכה להרגיש אותם איתכם, לתמונות יש נוכחות, הן מדגישות את עיצוב החלל ומשדרגות אותו, באמצעות התמונות אנשים הנכנסים לבית יכולים להכיר אתכם טוב יותר ולהתחבר אליכם

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן