דפנה ויעקב – פתח תקווה

דפנה ויעקב, זוג בגילאי 50+ רכשו דירה יד שניה ורצו שיפוץ חדר רחצה, הום סטיילינג והעמדת ריהוט לשאר חללי הבית.

הפגישה הראשונה נערכה בבית הישן עם הריהוט הישן שאותו החליטו לא להעביר לדירה החדשה.

אחרי הסיור בדירה והערכה של כמות החפצים ואחרי ביקור בדירה החדשה, המלצתי להם לא לוותר על הנברשת בסלון ונשתמש בה בפינת האוכל החדשה, בנוסף לא ויתרנו על השידה בסלון שעליה הצבנו תמונות משפחה.

גם דפנה וגם יעקב זקוקים לחדר עבודה כל אחד בנפרד ולכן עיצבתי להם חדר "נשי" וחדר "גברי".

חדר השינה החדש גדול ומרווח וניתן היה לתכנן שידת מגירות המחולקת למגירות ובקצה המרוחק נפתחת כקלפה לאחסון כריות, שמיכות וכל מה שלא בשימוש.

שני חלומות היו לדפנה (ואפילו קצת יותר) – בריקים בסלון, תאורה מעוצבת מעל האי במטבח ואריחים מאויירים בחדר הרחצה – הגשמנו את הכל!!

במטבח המרווח יצרנו נישה לארון שבתוכו מקפיא, מקום לבקבוקי יין, שואב אבק נטען, ארון ירקות ומקום לכל מה שלא בשימוש יום יומי.

הצלחתי לשכנע את הזוג להוסיף תאורה במטבח, כי מטבח הוא חדר עבודה וצריך לראות מה עושים, למרות ההתלבטות שלהם, הם מוקירים לי תודה על כך עד היום.

והפתעה – גם עם הזוג הזה נשארנו בקשרי חברות

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן