הום סטיילינג ועיצוב – זו אני …למה כדאי לכם?

פורטרט שחור לבן

1. חוסכים בכסף

החלטתם להשקיע כסף בשיפוץ/שידרוג ביתכם… לשכור שירותי עיצוב פנים היא בחירה נבונה והגיונית אם ברצונכם להוציא את המיטב מהשינוי. מעצבת פנים באה לשרת אתכם – אם אין לכם מושג איפה או איך להתחיל לעצב את הבית, או אם יש לכם רעיונות אבל לא יודעים איך לחבר את "חלקי הפאזל", או שפשוט אין לכם את הזמן לבצע.

תשכחו מהרעיון שעיצוב פנים נועד רק לעשירים ומפורסמים, בעצם זה כלי שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף (וכדורים לכאב ראש!).

2. מתככנים במיוחד לכם

מעצבת פנים באה לשרת אתכם – אם אין לכם מושג איפה או איך להתחיל לעצב את הבית.

כאשר מעצבת פנים מקצועית מלווה את התהליך- היא מתכננת במדוייק ולפי הצרכים שלכם, קונים רק מה שצריך ומשקיעים רק במה שצריך. תקציב מתוכנן מראש מונע "הפתעות" בהמשך וכל פרט ואביזר מותאם לצרכיכם המדויקים.

3. בוחרים נכון עם מעצבת מנוסה הום סטיילינג ועיצוב כוללים מגוון של נושאים: פתרונות עיצובים לאחסון, העמדת ריהוט בחלל המעוצב, טקסטיל(וילונות, כריות, שטיחים), בחירת צבעים, תאורה, נגרות, סניטציה, חיפויי רצפה וקירות. כל אלו חייבים להילקח בחשבון על מנת שישתלבו בחלל ויהפכו אותו להרמוני ובעיקר לפרקטי– זהו החלל אליו אתם שואפים להגיע ולהירגע אחרי יום עבודה או בילוי ולחילופין אם זהו העסק שלכם זהו החלל בו אתם נהנים לעבוד וליצור. באמצעות ליווי אישי של מעצבת מאפשר בחירת, התאמת ושילוב החומרים הנכונים בכל מרכיבי הבית/העסק, עד לקבלת החלל אליו שאפתם להגיע.

4. עיצוב נכון = בית/עסק נעים – תכנון ועיצוב נכון של חלל הבית או העסק ובעיקר לחשוב קדימה מבחינה עיצובית, חשובים כדי שהעיצוב יהיה לאורך שנים (ולא נצטער שלא עשינו…). שטח אחסון המנוצל באופן פרקטי ועיצובי יביא לחלל מסודר ונוח לשימוש ושהייה. המחשבה היא על יצירת מרחב מגורים/עבודה נח לשימוש ותפעול לאורך שנים.

5. ספקים ובעלי מקצוע– כשמגיע רגע האמת עלינו לבחור בבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים כמו גם לדעת באלו חנויות לרכוש ומה עלינו לדרוש. אני כמעצבת מנוסה אמליץ לכם על בעלי מקצוע וחנויות, איתם כבר עבדתי ומהם רכשתי ובעיקר תדעו שהם בעלי מקצוע איכותיים עם מוניטין והמלצות.

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן