הום סטיילינג ושדרוג המטבח

אורחים בדרך? הילדים באים? צריך להתחיל להתכונן ולבשל, אבל!! המטבח שלכם כבר ישן ונמאס  לכם להיכנס אליו עד כדי כך שאפילו להכין כוס קפה כבר אין לכם חשק? סימן שהגיע הזמן שלכם לקבל מטבח משודרג יותר ולרענן את המראה הישן!  כמעצבת הום סטיילינג כתבתי עבורכם במיוחד עבור מקרים אלה מדריך מיוחד הכולל טיפים קלים ויעילים לשדרוג המטבח בקלי קלות ועם תקציב המתאים לכל כיס.

אז קדימה מתחילים!

קודם כל סדר ארגון ועיצוב גם היקר ביותר מתחיל בחלל מסודר ומאורגן הנותן באופן מיידי תחושה טובה יותר ומרענן את החלל.

"נקו את השיש״ – הכניסו לארונות או מסרו כלים וחפצים שאינם בשימוש ומשרים תחושת עומס במטבח.

אחסון יפה ונאה –  קיים חוסר במקומות אחסון? קנו צנצנות צבעוניות והניחו על השיש. זיכרו לא להגזים בכמות – כל המוסיף גורע. הצנצנות האלה יכולות לשמש כאחסון של קפה, תה, תבלינים ועוד.

הסוף למגנטים "העלימו" את אוסף המגנטים מהאירועים שמסתירים לנו את המקרר השאירו לכל היותר מגנט אחד או שניים מיוחדים.

שינוי קטן שעושה הבדל גדול שדרגו את ידיות ארונות המטבח. יש חנויות רבות עם אוסף מגוון של ידיות, צבעוניות, ממתכת,רטרו, מודרניות ומעוצבות. הטאץ׳ הקטן הזה ייתן לכם תחושה טובה יותר של התחדשות ועיצוב (לא לשכוח לקחת ידית לדוגמא לחנות כדי לוודא שתקנו ידית עם בורג מתאים).

והמקרר? המקרר תופס חלק נכבד במטבח  ולכן הוא בעצם שחקן ראשי. לכן חשוב לדאוג שיראה טוב. אם הוא ישן, שרוט ודהוי שיבעו אותו או הדביקו עליו מדבקות צבעוניות אותן ניתן להזמין בכל גודל ובכל דוגמא.

צמחי תבלין ונוי  על אדן החלון אדנית הניחו עם צמחי תבלין ואפילו צמחי נוי. הניחו אם אפשר את הצמחים בצד הפנימי של החלון ותהנו גם מיופי התבלין וגם מריחו (תבלינים מומלצים – נענע, רוזמרין, סלרי, עירית, בזיליקום ועוד).

חיפויים – אפשרות 1 התעייפתם מהחיפוי הקיים על הקיר במטבח? גשו לאחת החנויות ובחרו ממגוון החיפויים הקיימים. הדביקו את החיפוי החדש על הקיים וקיבלתם מטבח עם מראה חדש. חיפויים קיימים במבחר צבעים וגדלים אפשר לשלב חיפוי מצויר או פסיפס כדי להכניס צבע למטבח. חשוב להתאים את צבע החיפוי לצבע הארונות והשיש – וכשיגיעו האורחים ספרו שמעצבת הפנים פשוט מדהימה…

חיפויים – אפשרות 2אפשרות פחות יקרה היא לקנות מדבקות (לא הרבה) ולהדביק אותן על החיפוי הקיים. יש להשיג מדבקות ללא דבק שניתן מאוחר יותר להסירן בקלי קלות.

יישמו את הטיפים שקיבלתם ממעצבת הום סטיילינג מנוסה ותשיגו מראה משודרג יותר למטבח ותשיבו לעצמכם את החשק להיכנס ולהכין את כוס הקפה וארוחת הגורמה.

אשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה וכמובן בייעוץ ועיצוב חלל המטבח שלכם.

לפרטים נוספים פנו אלי בנייד –  054-9720131

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן