הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון

כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג.

כשהתחלנו את הפרויקט, אני מודה שלא ציפיתי לקבל יד חופשית בעיצוב הדירה.

נכנסתי לדירה מוארת, קומה 10 עם נוף שביום טוב רואים את הים, מטבח הקבלן שודרג בזמן הבניה,  מטבח לבן עם חצי אי ובוצ'ר אלון, חדרי הרחצה חופו באריחים לבנים והיו צריכים נגיעות של חום, כל השאר היה ריק וחיכה רק לי.

הריצוף בדירה שנבחר ע"י אבי עצמו בעת הבניה פשוט מושלם, בהתאמה מושלמת לדלת הכניסה.

פרקטיות היא שם המשחק כשאני מעצבת ולכן פתרונות אחסון, ריהוט קל לתחזוקה וניקוי, מינימליזם, צבעוניות רגועה ומרגיעה וחמימות היו הבסיס לעיצוב.

במטבח הוספנו מדף בוצ'ר מעל הכיריים ועליו הנחנו אקססוריז.

לסלון נבחרה ספה פינתית בגוון ירוק בהיר, מזנון תוכנן במיוחד לדירה זו ונתלה על קיר הטלוויזיה, שנצבע בצבע אפור אבן, השולחן שנבחר בצבע שחור בצורת ריבוע כדי לא ליצור עודף מלבניות בחלל.

פינת האוכל גם היא יצאה מהקופסא וחלקו העליון של השולחן מצופה בפולימר בהתאמה לריצוף והכיסאות נבחרו בצבעי הספה.

כל הדירה עוצבה בצבעים רגועים, קרים, כשאת הצבע החם לחלל מכניס הציור שצוייר בהזמנה ובצבעוניות מותאמת.

בחדרי הרחצה הלבנים ובשרותי האורחים הורכבו מדפי בוצ'ר ועליהם מעט אקססוריז.

לחדרים תוכננו ארונות זכוכית בצבע לאטה, בהתאמה לרצפה ובדגש על דלתות רחף או קו אפס, פנים הארונות תוכנן בדיוק לצרכים הפרטיים של בעל הבית מבחינת תליה, מדפים ומגירות.

לחדר השינה נבחרה מיטה בגווני הכחול, גם צבע קר, שמשרה רוגע, בגב המיטה הודבק טפט, גם הוא בגווני כחול עדין מאוד.

סיפור הטפט מעניין כי בהתחלה הבחירה היתה בטפט אחר והתגלתה בעיה בהדבקה, חזרנו להחליף, נתקלנו במוכרת אחרת, מסתבר ש"משנה מוכרת משנה טפטים" ובום העיניים קלטו את הטפט הזה שפשוט עשה לשנינו "וואוו".

את חדר האורחים עיצבתי בגווני חוף ים, מיטה תכלת, ארון לאטה והוספנו שולחן שהיה בדירה הקודמת, נבחר שטיח רך ונעים בגווני המוקה והתכלת, כדאי לשים לב שגם כאן הצבעים הקרים שולטים ומרגיעים את האוירה.

והשנה 2023, אי אפשר להסתדר בלי ממ"ד, אז גם הוא קיבלת תשומת לב מיוחדת, אם בדירות אחרות הוא משמש כמחסן, כאן הוא משמש לגמרי כממ"ד, מהדירה הקודמת הבאנו את המזנון, נרכשה כורסא בצבע ירוק עדין, שטיח בגווני שחור ובז', טלויזיה על הקיר וטוב שכך כי לצערי במתקפת הטילים האחרונה הושמש הממ"ד (השבת השחורה).

חדר נוסף יועד לשמש כחדר עבודה, כאן נבחרו צבעי הלבן/שחור, שולחן עבודה לבן, ארון זכוכית לבן בתכנון אישי, מותאם גם לקלסרים וגם לאקססוריז, פינת ישיבה שכוללת כורסא ושולחן קפה בצבע שחור ושטיח עגול בשחור לבן. נקודת הצבע בחדר היא הדפס צבעוני על הקיר בצמוד לפינת הישיבה.

למעט הממ"ד, ניתלו וילונות בכל הבית, בסלון וילונות קפלים אלגנטים לאווירה חמימה, בחדרים וילונות רומים/רומאים שמסתירים את ארגזי התריסים.

אבי גר בדירה שהיא בדיוק…

עיצוב שמשאיר אתכם בבית

 

 

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן