הלבשת הבית – איך בוחרים ותולים תמונות?

נכנסתם פעם לבית כשהוא עדיין בתהליך של הלבשת הבית?, הצבע בדיוק צובע את הקירות בצבע הנבחר, הרהיטים עטופים, הקירות ריקים, אתם נכנסים אומרים משפט ואז קולטים שהקירות מדברים אליכם :), נכון! כשהקירות ריקים יש הד בבית, שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא בעד עומס על הקירות אני בעד תמונות, הלבשת הבית כשמה כן היא, למקם רהיטים במקום הנכון, להציג אקססוריז, לתלות תמונות, לפזר עציץ אחד או שניים.

תמונות מכניסות חום וצבע לתוך הבית, אם אין לכם תקציב לקנות תמונות מקוריות בהחלט ניתן להשתמש בצילומי נוף או פורטרטים מודפסים שצולמו ע”י צלמים מוכשרים ומגיעים אליכם מודפסים על קנבס, ממוסגרים או אפילו מודפסים על אלומיניות וזכוכית, ישנם צלמים שתמורת סכום נוסף הופכים את התמונה שלכם לבלעדית ולא תראו אותה בבית נוסף, תמונות הן גם ציורים בפחם, בצבעי עפרון, שמן או צבעי מים (אקוורל) שאומנים ציירו במשך שבועות וחודשים, אפשרות נוספת היא לרכוש פסלי קיר, שהם בעצם חוטי מתכת ארוגים לתמונה או פסלי קיר ממתכת, חתוכים בלייזר וצבועים בתנור.

ישנם כמה סוגים של תמונות – תמונות על קנבס או תמונות ממוסגרות, גם בתמונות ממוסגרות יש מספר אפשרויות, יכולה להיות מסגרת סביב התמונה כמסגרת נטו או מסגרת משולבת פספרטו (החלק שעוטף את התמונה).

בהנחה שיש לכם קיר ריק אחד או יותר בוודאי תרצו לתלות עליו מספר פריטים כדי לשדרג את החלל כולו:

בחדר השינה אפשר לתלות תמונה או פסל קיר על הקיר בגב המיטה, שימו לב! ניתן לביצוע רק אם הקיר צבוע בצבע אחיד, היה והחלטתם להדביק טפט כדאי שתהנו מהטפט ולתמונות האחרות תמצאו קיר אחר.

לחלל המרכזי תתכננו מראש אלו תמונות תרצו לרכוש, לדוגמא: תתאימו את צבעוניות התמונות לצבעוניות של החלל (לריפוד, לשטיח וקחו בחשבון את עוצמת האור בחדר). אם הריפוד חלק ללא טקסטורה תבחרו תמונה מאוד צבעונית ותתלו אותה בגב הספה או בכל קיר אחר שממנו רואים את כל החלל, חשוב לבחור תמונה לפי הטעם האישי – נוף, אבסטרקט או אפילו פורטרט.

אפשרות נוספת היא לקנות מספר תמונות מלבניות (2-3) ולתלות לאורך במרחקים ובגובה שווים (אני פחות ממליצה כי ממש חייבים לדייק). לגבי שאר הקירות בבית – על קיר גבוה ורחב ניתן לתלות מספר תמונות מצד שני על קיר צר וגבוה כדאי לתלות רק תמונה אחת ארוכה או מספר תמונות קטנות (לאורך הקיר).

אם יש לכם ילדים קטנים, קנו קנבס וצבעי ידיים, תנו לילדים לטבול רגליים וגם ידיים (על שני קנבסים נפרדים) ויצרתם לעצמכם תמונה אישית שלא תמצאו באף בית אחר, אם תחזרו על זה אחת לשנתיים שלוש תוכלו לראות כמה הילדים גדלו.

את התמונות האלה אני ממליצה לתלות במסדרון של הדירה או בחדר של הילדים ואפילו בחדר העבודה שלכם לצד תמונה משפחתית אחת או שתיים.

שמתם לב! טיפ קטן שאם תיישמו אותו יהיה לכם עיצוב אישי, זו אחת המשמעויות של הלבשת הבית.

תמונות משפחה – לגביהן כדאי לבחור קיר שהוא לא קיר בחלל המרכזי: במסדרון, בפינת אוכל, בחדר העבודה שלכם, ששם לא חייבים לתלות על הקיר אפשר להניח תמונות ממוסגרות של בני המשפחה על מדף מעוצב, בחדר משחקים או אם כבר יש לכם נכדים אז בחדר שעיצבתם במיוחד עבורם. תוכלו לשלב את התמונות במסגרות “מאוחדות” עד 8 תמונות במסגרת, תוכלו במסגרות בודדות (היתרון במסגרות מאוחדות שמחוררים פחות אתת הקיר).

והגענו לפסלי קיר, כמו שכבר כתבתי, אלו פריטים העשויים בחיתוך לייזר וצבועים בתנור בדיוק כמו שצובעים רכבים בכל צבע שתבחרו ומתאים לכם לבית, אמנים רבים מכינים פסלי קיר מחוטי מתכת גמישים, רובם בצבע שחור אותם קשה לצבוע אבל הופכים את החלל למעט שונה ופחות בנאלי, פסלי הקיר מתאימים לקירות קטנים ולחדרי שינה.

אל תוותרו על תמונות בבית, נכון! לא צריך להעמיס אבל לא לוותר, בעיקר אם יש לכם תמונה שהיא ירושה מהורים או מסבים וסבתות תוכלו דרכה להרגיש אותם איתכם (מה לעשות, הלבשת הבית משמעותה רגש לחלל ולא רק עיצוב מוזיאוני), לתמונות יש נוכחות, הן מדגישות את עיצוב החלל ומשדרגות אותו, באמצעות התמונות אנשים הנכנסים לבית יכולים להכיר אתכם טוב יותר ולהתחבר אליכם.

ועכשיו שימו לב! כדי לא לחורר סתם את הקירות הניחו את התמונות על הרצפה ודמיינו שהיא הקיר המיועד עליו אתם רוצים לתלות את התמונות ותכננו את אופן התליה ואז תצלמו, רק אח”כ כשתהיו מרוצים מאופן ההעמדה, תוכלו לתלות.

זכרו הלבשת בית נכונה פירושה *עיצוב שישאיר אתכם בבית*

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן