לונדון – שבוע העיצוב ספטמבר 2022

מתחילים…

מעצבת פנים, עיצוב פנים, הום סטיילינג, צמדי מילים שנשמעות כמו תחום זוהר שכולו אקססוריז, צבעים, רהיטים וימי רכישות בחנויות על כוס קפה ועוגה. 

אז לא… כמעט בכל פרויקט נתקלים בבעיות ובלתמ"ים ואז האתגר הוא לפתור ולפענח את התקלות ולמצוא להם פתרונות והפתרונות לעיתים מצריכים יצירתיות ויציאה מהקופסא.

זה מה שקרה גם בתחילת המסע ללונדון לשבוע העיצוב, כן! התחיל כמסע והפך לטיול מרגש מלא בחד-גוניות של לונדון האפורה מצד אחד ובשפע של חוויות עיצוביות מצד שני.

למה חד-גוניות כי לונדון בגדול היא עיר של שחור לבן  ואפור עם כתמי צבע בודדים מאוד (למשל, האוטובוסים האדומים, לעיתים חלונות ראוה או גרפיטי) מתאימה לעיצוב מונוכרומטי מצד שני הצבע הרב בתערוכת העיצוב או במתחמי העיצוב בהם ביקרנו היו חוויה צבעונית מרהיבה, מרחיבת ידע וגם את הלב.

לעיצוב נכון יש כוח להביא אותנו למקומות של רוגע, שלווה וצמיחה.

מזכירה לכם את המשפט שלי:

#עיצוב_שמשאיר_אתכם_בבית


פרק 1:

מעצבת פנים טסה ללונדון – תכנונים ובלתמ"ים

17 בספטמבר 2022 הגיע, מעולם לא טסתי לתערוכת עיצוב בחו"ל, בארץ, אני מבקרת מדי שנה בכנסים ותערוכות, ימי עיון בחנויות והרצאות ולא תמיד מצליחים לחדש לי. 

אבל!! חו"ל, פסטיבל עיצוב, חדשנות, מתחמי עיצוב פנים, כל המילים האלו העלו לי את האדרנלין לרמה גבוהה ובדמיון כבר ראיתי, דוכנים,אנשים, ססגוניות, פריטים מיוחדים, עיצובים חדשים והחלטתי, זהו שבוע העיצוב בלונדון אני בדרך אליכם. 

במבט לאחור, לראות ולחוות עיצוב פנים בחו"ל הוא חובה לכל מעצבת פנים שחשוב לה להבין יותר, לדעת יותר, במיוחד אם היא רוצה לצאת מהקופסא אבל מתאים גם לאלו שאוהבים יופי ואסתטיקה ולאו דווקא עוסקים בתחום. 

במבט קדימה, חברנו 5 מעצבות פנים, כרטיסים הוזמנו, מלון ושאטל מהשדה גם כן, התאריך מתקרב וההתרגשות בעיצומה. 

כשבוע לפני הטיסה הלכה לעולמה המלכה אליזבת, לא נורא נשלב את מתחמי העיצוב יחד עם הלוויה, עוד חוויה שנספר לילדים/נכדים. 

יום הטיסה הגיע, המזוודה ארוזה בקפדנות, הותאמו הבגדים, הצעיפים, התכשיטים כי מעצבת פנים צריכה להיות מתוקתקת. 

יצאנו לכיוון השדה, בדרך אוספת חברה, ההתרגשות בעיצומה, החלום עומד להתגשם, פסטיבל העיצוב לונדון מחכה לי. 

בשדה התעופה מודיעים לנו על איחור ראשון, לא נורא נספיק יותר בדיוטי, מחכים לטיסה, מגיע הרגע להגיע לשער לעליה למטוס, אוספות תיקים, מתארגנות ואז זה קורה…  אחת מקבלת הודעת איחור השניה מקבלת הודעת ביטול, הולכות לשער ושם המון אדם בהלם, הטיסה בוטלה, הודעה לקונית שאומרת הטיסה בוטלה תמצאו לעצמכם טיסה חליפית.

כדאי להמתין לפרק 2

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן