מוצרים – סוגי חבילות

[vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

כל תהליך שנוצר בעבודה משותפת, אישית וצמודה עם הלקוח מאפשר להגיע לחלל מעוצב ברמה גבוהה, לכן:

שלב ראשון בכל פרויקט הום סטיילינג או עיצוב מתחיל בפגישת הכרות, אני מגיעה לסיור בבית, מבינה את הצרכים שלכם ומה חשוב לכם,  כיצד הייתם רוצים לראות את הבית/העסק.

בשלב השני  אני מגיעה – מודדת, מכינה תוכנית עיצובית השמה דגש על אסתטיות, פרקטיות וניצול אופטימאלי של החלל. מלווה אתכם לחנויות ובבחירת החומרים (צבע, תאורה, ריהוט, טקסטיל,חפצי נוי וכו'), ובעיקר מעצבת לכם בתקציב העומד לרשותכם.

לאורך השנים, דאגתי למאגר של בעלי מקצוע וספקים איכותיים (קבלנים, נגרים, אינסטלציה וחשמל, חנויות) ואתם כלקוחותיי נהנים ממחירים נוחים ושרות טוב ואמין.

את תהליך העיצוב נוכל לעבור יחד או לחילופין תוכלו לקבל ייעוץ ולבצע הכל בעצמכם.

כדי לעזור לכם לעמוד בתקציב שלכם אני מעמידה לרשותכם מס' חבילות ייעוץ הום סטיילינג.

[/vc_column_text][ultimate_pricing design_style="design05" color_scheme="gray" package_heading="יעוץ אישי עם שרה" package_featured="" package_btn_text="התקשרו או צרו קשר להצעת מחיר" color_bg_main="#ea903c" color_txt_main="#919191" package_link="||"]

פירוט התהליך:

פגישה ראשונה במהלכה נכיר, אתרשם מהבית/עסק ומהשינויים אותם אתם רוצים לבצע, נחליט על קונספט עיצובי ונעבור בכל חלל בנפרד (הפגישה אורכת כ- 2 שעות).

בפגישה השנייה נתמקד בפתרונות העיצובים, המוצעים על ידי והמתאימים לכל אחד מבני הבית, אגיש לכם מצגת ובה פתרונות עיצובים ותקבלו טיפים עיצובים המתאימים לכם (הפגישה אורכת

כ- 3 שעות).

הטיפים כוללים:
העמדה והתאמת ריהוט,
צבע קירות, תאורה,
מציאת פתרונות אחסון,
טקסטיל וחפצי נוי (תוך שימוש בחפצים קיימים)
רשימת חנויות מומלצת ובעלי מקצוע

הכל תוך התחשבות בתקציב הקיים.

[/ultimate_pricing][ultimate_pricing design_style="design05" color_scheme="blue" package_heading="קונים ונהנים עם שרה" package_featured="" package_btn_text="התקשרו או צרו קשר להצעת מחיר" package_link="||"]

נפגש ונשוטט בין חנויות שנבחר מראש, אעזור בבחירות ונקנה ביחד.

מיועד לאנשים שלא צריכים עיצוב כולל אלא עזרה בבחירת פריטים משלימים, ריהוט, טקסטיל, תאורה או חפצי נוי לבית.

[/ultimate_pricing][ultimate_pricing design_style="design05" color_scheme="green" package_heading="'מתייעצים וקונים עם שרה 'חבילה משולבת " package_featured="" package_btn_text="התקשרו או צרו קשר להצעת מחיר" package_link="||"]

נתחיל בייעוץ

נקבע פגישת הכרות ראשונה במהלכה אתרשם מהבית/עסק ומהשינויים אותם אתם רוצים לבצע, נחליט על קונספט עיצובי ונעבור בכל חלל בנפרד (הפגישה אורכת כ- 2 שעות)

 בפגישה השנייה שנקבע והאורכת כ-3 שעות מיועדת להגשת המצגת וההצעות לעיצוב (במידה ויש צורך בתיקונים, שיפורים או תוספות תתקיים פגישה נוספת האורכת כשעה ללא צורך בתשלום נוסף), בפגישה נתמקד ונפרט את הפתרונות העיצובים, המוצעים והמותאמים לכל אחד מבני הבית.

נתמקד בחללים הדורשים עיצוב ושדרוג תוך מתן טיפים עיצובים מתאימים.  הטיפים כוללים העמדה והתאמת ריהוט, צבע קירות, תאורה, טקסטיל וחפצי נוי תוך שימוש בחפצים קיימים ומציאת פתרונות אחסון.

*תקבלו רשימת חנויות מומלצת לרכישת הרהיטים וחפצי הנוי המתאימים לכם.
* תקבלו המלצה על בעלי מקצוע.
* אתכנן נישות גבס (במידת הצורך).

הכל – חשוב לציין – תוך התחשבות בתקציב הקיים.

ליווי לחנויות

אחרי הייעוץ והתכנון נקבע יום ליווי לחנויות הכולל עד 6 שעות ליווי, לצורך רכישה. יום רכישות בליווי שלי הוא יום ממוקד החוסך זמן וכסף ומהנה ביותר.

מחיר החבילה המשולבת  2500 ₪ (כולל מסמך מפורט ומסכם שישלח במייל).

[/ultimate_pricing][ultimate_pricing design_style="design05" color_scheme="custom" package_heading="שרה הכל כלול" package_featured="" package_btn_text=" בהתאם לגודל הפרויקט" color_bg_highlight="#8224e3" package_link="||"]

נכיר, אלמד את הצרכים שלכם ומה חשוב לכם, אתכנן, אציג בפניכם באמצעות מצגת והדמיה בתלת מימד, נצא לימי קניות ונסדר את הבית.

מיועד למי שרוצה וצריך לעצב מחדש את כל הבית/העסק ובוחר בייעוץ, תכנון ועיצוב בלווי צמוד. מיועד למעוניינים בשינוי מקיף בביתם.

שלב הראשון: בואו ונכיר

נקבע פגישת היכרות נדבר על החזון העיצובי שלכם, הצרכים, הסגנון שלכם, טעמכם האישי ובעיקר נתמקד בצרכים העיצובים והפונקציונלים שלכם כדי שאוכל לבנות קונספט עיצובי המתאים למשפחה ומחבר כל חדר וחדר לחלל מעוצב אחד. (הפגישה אורכת כשעתיים בביתכם).

נערוך מדידות ונברר את התקציב שאתם מייעדים לפרויקט.
נערוך פגישה נוספת להגשת הצעת מחיר ואישורה (כולל הסבר מפורט)

שלב שני ועיקרי: תכנון

בשלב הזה אני אני מתכננת את העיצוב לפי הנקודות שעלו ונרשמו בפגישה בביתכם.

בסיום התכנון ניפגש ואציג בפניכם מצגת שכוללת תכנון ועיצוב של כל חדר בו מתכננים שינוי כולל הדמיות בתלת מימד להבנה טובה יותר של החלל המעוצב, המצגת תכלול בחירת צבעים, רהיטים, פריטים משלימים, טקסטיל, תאורה, חיפויים וחפצי נוי.

**במידה ויש קבלן מעורב- תכנון וליווי הפרויקט מול הקבלן, המלצות על בעלי מקצוע וחנויות.

שלב שלישי: ליווי לחנויות לצורך רכישות

ליווי לחנויות לצורך רכישות בהתאם לגודל הפרויקט (כעקרון-פגישה למשך שש שעות בה נצא יחד לקניות עבור ביתכם). כמובן שניתן לבחור בימי שיטוט נוספים בהתאם לצורך ולגודל הפרויקט.

יום רכישות בליווי מעצבת הוא יום ממוקד אשר חוסך זמן וכסף ובנוסף מהנה ביותר.

שלב רביעי ואחרון – העמדת הריהוט וסידור האביזרים

ניפגש בבית/עסק לשעתיים ומעמיד ונסדר את הריהוט והחפצים שרכשתם – איזה כייף!!

הכל – חשוב לציין – תוך התחשבות בתקציב הקיים.

מחיר החבילה בהתאם לגודל הפרויקט.

[/ultimate_pricing][ultimate_pricing design_style="design05" color_scheme="red" package_heading="כל חדר ועיצובו " package_featured="" package_btn_text="מחיר לפי הצורך" package_link="||"]

לעיתים רק חדר אחד בבית/עסק זקוק לעיצוב ושידרוג (בבית: סלון, חדר רחצה, מטבח, חדר ילדים, פינת עבודה. בעסק שלכם: משרד ראשי, עמדת מזכירות, מטבחון, חדר ישיבות).

וכאן אני נכנסת לתמונה, תהליך העצוב/שדרוג של חלל בודד דומה לתהליך המושקע בבית/עסק כולו אולם הדגש הוא רק על החלל הזקוק לעיצוב.

תהליך העבודה כולל פגישת הכרות, בניית קונספט עיצובי, הכנת תוכנית עיצובית והגשתה באמצעות מצגת והדמייה, הכנת תוכניות עבודה, המלצות על חנויות ובעלי מקצוע ויום ליווי לרכישות.

בסיום התהליך תקבלו חלל מזמין ומעוצב.

[/ultimate_pricing][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][/vc_column][/vc_row]

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן