מעצבת פנים, בזבוז כסף או השקעה לעתיד ?

מעצבת פנים, בזבוז כסף או השקעה לעתיד ?
מחברת המאמר: שרה שטיינר- הום סטיילינג ועיצוב פנים, מרצה ומנחת סדנאות בנושא עיצוב הבית

השאלה הנשאלת בכל קנייה של בית, בין אם אתם זוג צעיר או בין אם אתם זוג בגיל העמידה, היא, האם באמת אנו צריכים לשכור מעצבת פנים שתעזור לנו לעצב את הבית שזה עתה קנינו במיטב כספנו?

ובכן, רוב האנשים עונים: ״מעצבת פנים? מה פתאום מעצבת פנים, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו אוהבים ולא צריכים עזרה״
זה בדרך כלל המשפט שחוזר על עצמו, ואנשים לא מבינים מה עומד מאחורי רעיון ההום סטיילינג ושכירת שירותיה של מעצבת פנים שתסדר לכם את הבית והראש בצורה האופטימלית ביותר, ואני אסביר:

מעצבת פנים היא הפסיכולוגית של הבית שלכם

ראשית, מעצבת פנים היא הפסיכולוגית של הבית שלכם, היא מבינה אותו לעומק, מבינה מה הצרכים שלו, במה הוא יכול להועיל ואיך הוא יכול להיראות יותר יפה, פרקטי והכי נוח, והכל באותו זמן ובאותו מקום.
עיסוקה הוא לא רק קנייה של אביזרים לבית, הרי כל אחד יכול ללכת לחנות ולקנות, מעצבת פנים יודעת את המידות המדויקות של הבית שלכם, היא יודעת בדיוק מה לקנות ולפי המידות הנכונות, לא יהיה רהיט אחד שלא ימצא את מקומו הנכון בביתכם החדש, דבר אשר חוסך לכם המון כסף על ריהוט מיותר, מעצבת פנים עושה את העבודה המתסכלת שאתם בתור זוג לא רוצים לעשות, ללכת לסיורים מוקדמים בחנויות ולבחון בדיוק את מה צריך כמו צבע או ידיות שיתאימו לדלתות שיש לכם בחדרים, מעצבת פנים מסדרת לכם את הבלגן בראש ובונה לכם את תהליך העיצוב מהתחלה, כן מעצבת פנים מגשימה לכם את החלום שעליו חלמתם כל הזמן, עיצוב דירת החלומות שלכם.

שנית, חשיבותה של מעצבת פנים שמבינה את צרכי הלקוחות שלה, מעצבת פנים עם ניסיון יודעת למי לפנות, כמו למשל, קבלני שיפוצים, חנויות רהיטים, תאורה, טקסטיל, חיפויים (והרשימה לא נגמרת) שעובדים איתה צמוד כמה שנים, ונותנים לה את השירות הכי טוב שאתם בתור לקוחות שלה יכולים לקבל, וזה לא פחות חשוב מהמוצרים עצמם, החשיבות של בעלי מקצוע מהדרגה הראשונה חשובה מאוד כשקונים בית ורוצים כבר לגור בו ולסדר אותו לפי הרצונות והנוחות שלנו, וכאן נכנסת מעצבת הפנים שמקשרת בין הלקוחות ובין בעלי המקצוע, כאשר קבלת ההחלטות מתקבלת על ידי בעלי הבית בשיתוף עם המעצבת פנים וכאן חשוב ביותר הניסיון והאמון שיש בין בעלי הבית במעצבת הפנים שלהם, הניסיון בהום סטיילינג עושה את ההבדל וזו נקודה חשובה ביותר!

ניהול תקציב

נקודה נוספת וחשובה, פעם היה נהוג לחשוב שעיצוב פנים זה עניין לעשירים בלבד, מחשבה זו היא טעות מיסודה, כיום עיצוב הבית יכול להיות שווה לכל כיס וחבל שלא להשקיע בבית שזה עתה קניתם ואני אסביר.
מעצבת פנים מנוסה יודעת לנהל תקציב, לדוגמא, השקעתם את כל חסכונותיכם בדירה מקסימה, גדולה ומרווחת אך לפתע שמתם לב שנשאר לכם בכיס תקציב קטן לעיצוב הבית, כלום לא קרה, מעצבת הפנים שלכם תדע איך לנהל את הכסף, ולמקסם לכם את העיצוב בתקציב שנתתם לה, מעצבת פנים עם ניסיון של שנים מכירה את כל מגוון חנויות ההום סטיילינג שקיימות בשוק, מחנויות יוקרתיות ועד חנויות שתואמות לתקציב שלכם, כלום לא אבוד, וכמעט עם כל תקציב ניתן להסתדר, תסמכו על המעצבת פנים שלכם.

נקודה אחרונה, והכי חשובה לדעתי, היא הכימיה עם המעצבת פנים, חשוב להבין: עיצוב פנים ו הום סטיילינג זה תהליך לא פשוט ולעיתים יכול ליצור לחץ, ולכן תפקידה של מעצבת הפנים הוא ללוות את לקוחותיה בתהליך העיצוב ולתת להם הרגשה שהכל בשליטה ושאין מה לדאוג, מעצבת פנים יוצרת קשר אישי עם הלקוח, והקשר עם המעצבת פנים הוא אולי הדבר חשוב ביותר בתהליך עיצוב הבית ובלעדיו לא יקרו דברים טובים לבית שזה עתה קניתם.
מסתבר שמעצבת פנים טובה עוסקת גם ברפואה משלימה, היא מונעת כאבי ראש ומיגרנות.

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן