מעצבת פנים בפסטיבל העיצוב

אחרי שנת לילה טובה, יצאנו לדרך, הלכנו ברגל למלון CAFE ROYAL שם סיירנו בהדרכתו של PANI GEORGIOU מהעובדים הבכירים במלון, סיירנו במסעדה ששם אכלו בין השאר: אוסקר ויילד, וינסטון צ'רצ'יל, קיפלינג, המחזאי ג'ורג' ברנרד, מיק ג'אגר, אליזבט טיילור מוחמד עלי, הנסיכה דיאנה ועוד ועוד, ביקרנו במסעדות ובחללים ששומרו בגלל הערך ההיסטורי ובקרנו גם בחללים שעוצבו מחדש בסגנון מודרני, סיירנו במגוון החדרים ועלינו לסוויטה בגג שם צילמתי את לונדון וזו ההוכחה שלונדון היא עיר בשחור לבן, מזל שעבר אוטובוס אדום והכניס כתם צבע לתמונה, בכל עיצוב דירה או בית רצוי להכניס כתמי צבע.

כמה פרטים לגבי מלון קפה רויאל, המלון הוקם בשנת 1865 ע"י דניאל ניקולס ת'בנון, שהיה סוחר יין צרפתי שברח יחד עם אשתו מצרפת עקב פשיטת רגל ושינה את שמו לדניאל ניקולס, בניהולו ואח"כ בעזרת אשתו פרח קפה רויאל ונחשב למרתף היין הגדול בעולם. 

בשנת 2008 נסגר בית הקפה, הריהוט נמכר והבניין נרשם כבניין לשימור מה שמגן על המאפיינים האדריכליים המשמעותיים שלו.

דיוויד צ'יפרפילד אדריכלים, יחד עם Donald Insall Associates, שיחזרו והפכו את הבניין למלון בן 160 חדרים וסוויטות, מערך של ברים, מסעדות וחדרי אוכל מעוצבים חלקם בעיצוב מודרני חלקם שימרו את המאפיינים ההיסטורים.

המלון שייך כיום לאלרוב נכסים, חב' בת של קבוצת אלרוב הישראלית שפתחו את המלון בשנת 2012 כמלון יוקרה.

משם יצאנו לכיוון מתחם העיצוב של מעצב העל טום דיקסון TOM DIXON, 

אזור המתחם נקרא   – COAL DROPS YARDטום דיקסון הקים את המותג שלו בשנת 2002, המותג מתמחה בקולקציות ריהוט, תאורה והוא משיק קולקציות חדשות מדי שנה בתערוכת העיצוב במילנו ובפסטיבל העיצוב של לונדון, מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ 65 מדינות ברחבי העולם, יצירות שלו מוצגות במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק ובמוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון.

אני מודה שהייתי מוכנה לעבור לגור במתחם שלו, באזור המתחם היו חנויות אקססוריז, חנויות בגדים, בניינים מודרנים בתהליכי בניה ואפילו קיבלתי הצצה לבניין של גוגל (צילמתי מהחלון לא אפשרו לי להיכנס), לא ויתרנו על מוזיאון העיצוב של לונדון, שבקומה העליונה היו שלל תצוגות של רהיטים מהעבר ועד ההווה, כולל כלי נסיעה למיניהם, בקומת המרתף ניתן לחוות תצוגה בתלת מימד שנקראת ASMR, קיצור של Autonomous Sensory Meridian Response ובעברית תגובת מצהר חושית עצמאית  שבעצם המונח מתאר תחושה פיזית כמו למשל, עקצוץ, תחושת ASMR נגרמת בד"כ מגירויים כמו לחישות, דיבור רך, מישושים, נקישות וגירויים קוגניטיביים נוספים.

כשירדנו למרתף גילינו משטח מלא בפופים, אוזניות מפוזרות שבכל אוזניה שמענו צלילים אחרים, מסכי טלויזיה כשבכל מסך סרטון שונה, באחד ראינו איך הצייר מצייר, בשני תפירת שמלה, בשלישי סרטון אפיה והמשותף לכולם שמעבר לצפיה באוזניות שמענו את צלילי הפעולה עצמה.

משם יצאנו לסיור בגן היפני הנמצא בפארק הסמוך למוזיאון העיצוב, שם הסנאים קיפצו ביננו ואפילו כרסמו מהחטיפים שהיו לנו. 

בערב הסתובבנו בקובנט גארדן והלכנו לצפות במחזמר ג'ולייט, מחזמר שאני ממליצה לכל תייר שמגיע ללונדון, גם אולם התיאטרון למרות שהוא שכונתי היה מעוצב ושווה ביקור, הגענו חזרה למלון מלאות סיפוק מהיום ומכל העיצובים שראינו.

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן