מעצבת פנים – גם בית יפה וגם חיסכון בכסף

סוף סוף זה קורה, הצלחתם לחסוך כסף, ההורים גם הם עוזרים ואתם רוכשים דירה חדשה או לחילופין הדירה שבה אתם גרים התיישנה, הילדים גדלו ועזבו את הבית, זה הזמן שלכם לשפץ ולגור בבית עליו חלמתם ומתאים לסטטוס החדש.

אז איך בדיוק זה קורה:

מגשימים חלומות

אתם יודעים בדיוק מה החלום שלכם ואיך בדיוק אתם רוצים שיראה הבית שלכם, אבל אינכם יודעים איך לחבר את חלקי הפאזל הזה שמפוזר לכם בראש – אז – מעצבת שבונה ומלווה את התהליך מחברת יחד איתכם את חלקי הפאזל עד לקבלת תמונה שלימה המתוכננת עפ"י תקציב ידוע מראש (שאתם מוסרים לה) ובדרך כלל מונעת הפתעות ועוצרת אתכם בדרך למדרון (לעיתים החלומות פשוט מוגזמים).

כשהעיצוב נכון הבית נעים

בעל מקצוע מיומן יודע לתכנן לפרטי פרטים את עיצוב הבית לפי הצרכים והדרישות שלכם כמו למשל – תכנון נקודות חשמל ותאורה, העמדת ריהוט, תכנון מקומות אחסון, עיצוב פרקטי, מטבח מתוכנן לפרטי פרטים – לפי אורח חייכם (בישול, אפייה, אירוח או הזמנת אוכל מוכן), חשיבה עתידית לשנים הבאות, שהרי לא מעצבים ומשפצים את הבית כל שנה ולצערנו אנו לא נעשים צעירים יותר ולכן יש צורך בחשיבה מעמיקה ותכנון המבוסס גם על בטיחות ונגישות (כמו למשל מתגים בעלי תאורת לילה).

ןכל זה כדי שלא תסתכלו על הבית לאחר השיפוץ ותגידו אוי חבל! אילו רק היה פה עוד ארון וכאן צריכים היינו עוד שני שקעים והמיקסר החדש שקנינו תופס חצי שיש  וכו' וכו'…

בחירות נכונות (ריהוט ובעלי מקצוע)

משמעות ההחלטה לעבוד עם מעצבת היא שאתם בעצם עובדים מול חנויות מקצועיות איכותיות ובעלות תודעת שירות כנ"ל גם לגבי בעלי מקצוע כמו קבלן שיפוצים, אינסטלטור, איש מזגנים, חשמלאי ועוד.

המעצבת מלווה אתכם למספר חנויות לצורך בחירה ורכישת רהיטים, כלים סניטרים, חיפויי קיר וריצוף, גופי תאורה וצבעי קיר והכל כדי שהבית שלכם יהיה הרמוני, פרקטי ונעים למגורים. מעצבת מונעת מכם רכישות מיותרות ושגויות (למשל בחנות גדולה הכל נראה בגודל סביר עד שמנסים להכניס את לבית –הורי למשל בעבר הרחוק ביקרו בחנות ענקית ורכשו ריהוט סלוני חצי מעוגל ועוד חשבו שיהיה קטן מדי, כשהגיע הריהוט הביתה ברכו בליבם שהסלון שלהם מספיק גדול להכיל את הריהוט).

לא בכדי המשפט שלי הוא – "עיצוב שישאיר אתכם בבית"

ומה הכי חשוב? – חסכון בכסף

בעבר הלא רחוק עיצוב הבית ע"י בעל מקצוע מיומן היה לעשירים בלבד, בימינו ניתן להתאים עיצוב לכל כיס  ובעל מקצוע יודע גם לחסוך כסף רב.

ועכשיו תשאלו איך? אז ככה – כשנכנסים לחנות (רהיטים, תאורה, סניטציה) מלווים במעצבת תמיד מקבלים הנחה נוספת, המעצבת מתוקף מקצועה יודעת לזהות פריטים איכותיים במחירים שווים לכל כיס ויודעת להוריד, אתכם הלקוחות, מהעץ הגבוה עליו אתם לעיתים מטפסים (למשל – התקציב מאפשר אריחים או ריהוט עד סכום מסויים וברור שלעיתים מתלהבים מפריטים יקרים יותר, המעצבת יודעת לכוון גם לסכום הנכון וגם ליופי).

המעצבת ממליצה גם על בעלי מקצוע שחשוב להם לקבל ממנה עוד ועוד פרוייקטים ולכן ברוב המקרים לא יאכזבו אותה ואת הלקוחות, אין ספק שגם עליכם מוטלת האחריות כלפי בעלי המקצוע מבחינת תשלום בזמן, בקשה להצעת מחיר מטעם בעל מקצוע שאתם מכירים או שחברים המליצו עליו ורק אחרי בחינת כל הצעות המחיר, שחייבות להינתן רק אחרי קבלת כתב כמויות מסודר מהמעצבת ותוכניות עבודה, ניתן יהיה לבחור בבעל המקצוע המתאים (בדרך כלל נהוג לקבל 3 עד 4 הצעות ולבחור את האמצעי – וכמו שכתבתי בדרך כלל!!).

לאורך כל התהליך, כולנו צריכים להיות עם אצבע על הדופק, לוודא מחירים, לוודא שהמוצרים מגיעים לשמים, לא לשלם הכל מראש תמיד להשאיר כ 20% לסוף ולא משנה למי (קבלן, חנות, מעצבת). כאשר מקבלים פריטים מהחנות תמיד להיות נוכח ולחתום על אישור קבלה (מקרה שקרה לי – קבלן לא התקשר להודיע ולא נכחתי בעת קבלת האריחים ושאר פריטים משלימים וגיליתי מאוחר יותר שהכיור הגיע שבור, מי שנאלץ לקבל את האחריות הוא הקבלן כי הוא חתם ללא בדיקה).

תמיד תהיה חריגה בתקציב, אנחנו בני אדם והעיניים מתלהבות, ולכן אני חוזרת על המשפט שאומר שמעצבת פנים חוסכת כסף כי היא יודעת להעמיד אתכם במקום ולהציב גבולות. העיקר שבסוף התהליך תיהנו מהבית החדש/ישן.

לדעתי מעצבת טובה היא גם אחת העוסקת ברפואה משלימה… הליווי שלה אתכם ימנע ומונע מכם כאב ראש, התקפי חרדה ואופטלגין…

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן