מעצבת פנים וחוויות מחו"ל

רומניה, כרתים, מוסקבה, אנגליה, יפן ובקרוב בודפשט 🙂

מדינות בהן ביקרתי בשנים האחרונות

ברומניה ביקרתי כבר 7 פעמים בערים שונות, מוזאונים, נופים, ארכיטקטורה ועיצוב פנים של אז ועכשיו.

החלטתי להוסיף לאתר שלי לשונית חו"ל, כמעצבת פנים, חשוב לי לשתף עם המבקרים באתר שלי את החוויות שלי מהנסיעות שלי לחו"ל (חכו למאמרים המפורטים), כאחת שסובלת מחרדת טיסות כל טיסה שלי היא אתגר בפני עצמו, אבל, ברגע שנחתתי ואני מרימה עיניים למעלה ומסתכלת על הבניינים הישנים והחדשים, על התכנון, על ההשקעה ועל החשיבה אני שוכחת מהכל ושוקעת בתוך העיצוב, עיצוב פנים עולמי מותאם למזג האויר, לתושבים, לעיתים לתיירים ובמקרים רבים משאיר אותי כמעצבת פנים פעורת פה.

כמו למשל בוקרשט רומניה שנקראת גם פריז הקטנה, על שום היותה דומה בתחילת המאה הקודמת מבחינה אדריכלית לעיר פריז, או למשל העיר יאשי שבמשך שנה היתה עיר הבירה החלופית של רומניה במלחמת העולם הראשונה.

או למשל לונדון, שהיא עיר שבנויה באפור ולבן עם כתמי צבע בודדים, אבל האדריכלות מזמינה ושווה ביקור (טריגר קטן… חכו למאמר על מלון קפה רויאל בלונדון ולתמונות).

טוקיו היא לגמרי עיר מיוחדת, מאחר ויפן היא מדינת איים ארוכה וצרה רוב הבניה שם היא לגובה, אפילו החנויות בנויות לגובה לפעמים גם 9 ואפילו 12 קומות.

בסיורים בחו"ל מעבר לטיולים ברגל אני אוהבת להיכנס לחנויות אקססוריז או סתם חנויות שהעיצוב נראה מושקע מבחינת התכנון והצבעוניות.

שווה גם לצלם צלחות אוכל במסעדות, חלונות ראווה מיוחדים, עוגות מעוצבות.

ביפן צילמתי גם מכסי ביוב, אם בארץ מכסי הביוב הם עם הלוגו של העיר, אז ביפן המכסים מעוצבים, צבעוניים ולא תמיד חוזרים על עצמם.

כשאני מטיילת בחו"ל לא תמצאו תמונות שלי מסיבובים ברחובות, אני אוהבת להסתובב בסמטאות ולא תמיד ברחובות הראשיים, מחפשת מבנים מיוחדים, דלתות מעוצבות, פנסי רחוב, מבקרת תיאטרון הכל כדי לחוות את האולמות מבפנים, למשל ברומניה הייתי בהצגה של תיאטרון שכונתי, שהאולם נראה כמו צוותא שלנו ומצד שני בעיר יאשי צפיתי בהצגה בתיאטרון הלאומי שם ישבתי בתא פרטי והרגשתי כמו ג'וליה רוברטס באישה יפה ויותר ממה שהתעניינתי בהצגה התלהבתי מהעיצוב הישן אבל היוקרתי מאוד.

בלונדון ביקרתי בתיאטרון שכונתי, במחזמר ג'ולייט (מומלץ), גם שם בזמן ההמתנה צילמתי את האולם המעוצב.

התכנון שלנו לבודפשט הוא לצפות באופרה, אולמות אופרה מתוכננים לא רק מבחינה עיצובית אלא גם אקוסטית. 

במאמרים הבאים תעברו איתי טיול וירטואלי של טיסות, טיולי רחוב, אדריכלות, חנויות, תיאטראות ואפילו אוכל.

ניפגש בקרוב

#מעצבת_פנים_מטיילת_בחו"ל

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן