מתכוונים לשפץ ? מעצבת פנים, הסוד לזוגיות מוצלחת

מזל טוב, לאחר תהליך ארוך ומייגע, החלטתם לקנות בית או לשפץ את בית חלומותיכם, הבית שבו תקימו משפחה לתפארת, המקום שאליו תרצו ללכת בסוף יום עבודה והמקום שבו תרצו להישאר לפני שתלכו לעבודה, לרוב הזוגות שקונים בית זו ההשקעה הכי גדולה בחייהם ולכן גם ההשקעה החשובה ביותר.

 ״הבית איננו המקום בו אתה גר אלא המקום שבו מבינים אותך.״

(כריסטיאן מורגנשטרן)

בין אם זה שדרוג הבית או עיצוב הבית מחדש, זהו תהליך קריטי וחשוב לא פחות מקניית הבית עצמו, זוגות רבים מוצאים את עצמם לא פעם בויכוחים מול בן/בת הזוג לגבי עיצוב הפנים או שיפוץ הקיים, ולא פעם זה נגמר בכי רע, מאחר והתהליך התחיל ללא תכנון מוקדם.

פתרון קל ויעיל למשבר הוא להשתמש בשירותיה של מעצבת פנים שתלווה אתכם ותראה לכם שאפשר גם אחרת, אפשר לעצב לכם הבית בלי מריבות וויכוחים, ועם פשרות משני הצדדים ניתן להגיע למצב שבו הבית נראה באמת כמו בית החלומות שלכם.

נקודה חשובה למה צריך מעצבת פנים היא ההחלטה על סגנון העיצוב, זוגות רבים לא מצליחים  להגיע להחלטה לאיזה סגנון הם מתחברים יותר, כאשר כל אחד מבני הזוג מושך לכיוון הסגנון שלו, ולעיתים קרובות הם אינם מצליחים להגיע לפשרה בנושא, מעצבת פנים יודעת לפשר בין הצדדים, לקחת סגנונות עיצוב ולשלבם בצורה מדוייקת, ובנגיעות קטנות לתת לכל אחד מבני הזוג את העיצוב שהוא רצה.

נקודה נוספת היא חוסר תיאום ציפיות בין בני הזוג, בתהליך השיפוץ או עיצוב הבית, חובה על בני הזוג לשבת ולדבר על התקציב, להגדיר מהי ההשקעה, ומהו התקציב לעיצוב הבית, מעצבת פנים יודעת להתנהל כמעט עם כל תקציב שתקבל, כמובן שעיצוב הבית הוא השקעה כספית לא פשוטה, אבל בעזרת המעצבת הוא יושקע בתבונה ובהבנה לצרכים שלכם, בחירת בתי העסק והספקים תעשה בצורה שקולה, נבונה ומדודה, ומכיוון שמעצבת הפנים מכירה חנויות וספקים כאשר לכל אחד יש את התקציב  שלו, היא תדע בדיוק היכן לקנות בהתאם לתקציב שלה.

נקודה חשובה לא פחות היא כאשר יש ילדים בתמונה, שיפוץ מוציא ילדים מהשגרה שלהם, ולא די בזה שההורים שקועים בשיפוץ ובעיצוב הבית, הלחץ אצל הילדים גובר, כי פתאום הכל משתנה, החדר שלהם לא אותו דבר, ישנם אנשים זרים בבית, וההורים כבר לא נותנים לילדים את תשומת הלב שהם נתנו לפני השיפוץ, לכן כדי שהתהליך יעשה באוירה רגועה, חשוב לשכור את שירותיה של מעצבת פנים שתוריד מכם את הלחץ המיותר וזאת ע״י שיתוף הילדים בתהליך העיצוב.

אם אתם רוצים שתהליך השיפוץ והעיצוב יהיה פשוט למרות שהוא מורכב, רגוע למרות שהוא מלחיץ, מאתגר למרות שהוא יכול לייאש, ויקרב בינכם למרות שהוא יכול להוביל למריבות, תשכרו מעצבת פנים שתוריד מהכתפיים שלכם המון לחץ ומתח מיותרים, מעצבת פנים היא בהגדרתה יועצת זוגית לכל דבר ועניין, היא מפשרת, מייעצת, תקצביאית, מטפלת ובעיקר נותנת לכם שקט נפשי.

אני בתחום עיצוב הפנים מספר שנים, וראיתי הכל בחיים, ואם יש דבר אחד שלמדתי ממקצוע עיצוב הפנים, זה שאפשר למצוא את עמק השווה ותמיד ישנו פתרון, לפעמים הוא נמצא מתחת לאף שלנו, לפעמים צריך לחפש אותו, אבל לעיתים צריך מישהו שיכוון אותנו.

״אנו מעצבים את מגורינו ואחר כך מגורינו מעצבים אותנו״

(וינסטון צ׳רצ׳יל)

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן