סדנאות עיצוב פנים

סדנאות עיצוב פנים – בכל סדנה 6 מפגשים 

ב 10 שנות עבודתי, עוד מעט 11 כמעצבת פנים והום סטיילינג, העברתי לא מעט הרצאות בתחום – בזום, פרונטלי, הרצאות ארוכות והרצאות קצרות ואני רוצה להדגיש שאני מאוד אוהבת להרצות ומרגישה חיבור לאנשים בזמן ההרצאה.

הפעם אני רוצה לספר לכם על סדנת עיצוב פנים פרונטלית בת 6 מפגשים, כל מפגש אורכו כשעתיים, בכל מפגש אני מעבירה נושא אחר באמצעות מצגת ואפילו מביאה דוגמאות רבות כמו למשל דוגמאות צבע, מניפות צבעים של טמבור – נירלט – RAL, דוגמאות פורמייקה, סוגי עצים, דוגמאות לידיות, סוגי שיש של אבן קיסר, למינם ועוד, הכל כיאה למעצבת פנים עם אוסף נכבד של חומרים.

ניתן להזמין הרצאה בודדת בנושא עיצוב והום סטיילינג לבית

נושאי סדנאות עיצוב פנים 

איך מתכוננים לעיצוב ושיפוץ הבית – איך בכלל מתחילים, מהם השלבים ומה נכון ולא נכון לעשות.

סגנונות עיצוב – נדבר על סגנונות העיצוב השונים, קלאסי – מודרני – כפרי – רטרו – וינטאג', ההבדלים ביניהם, מה מאפיין כל סגנון מבחינת ריהוט, צבעוניות, צורה ואיך תדעו להחליט מה מתאים לכם? נדבר על לוחות השראה, תמונות השראה איך מחפשים ומה המשמעות כשמוצאים אותן.

תאורה – סוגי תאורה, צבעי האור, חשיבות תכנון התאורה, פתרונות לגיל השלישי ובכלל.

אין חיים בלי צבע – סוגי צבעים, איך בוחרים צבעים לבית, איך מסתכלים על המניפה ומה בדיוק אנחנו רואים, משמעות הצבעים בחיינו וטיפים לבחירת הצבע הנכון לכם.

פתרונות אחסון – אחסון מעוצב או בלאגן מסודר? פתרונות אחסון לנעליים, לשואב אבק,  וגם ל I ROBOT, בגדים, שמיכות טלויזיה ועוד.

עיצוב חדרי שינה וחדרי רחצה – איך מעצבים? איך לתכנן? האם יש נכון לא נכון? עיצוב חדרי רחצה ושינה גם לגיל השלישי ואם עדיין לא הגעתם לשם איך לחשוב כמה צעדים קדימה.

עיצוב החלל המרכזי – הכולל את הסלון, פינת אוכל והמטבח, אני שמה דגש על חשיבות תכנון המטבח ומה כדאי לקחת בחשבון.

והנושא האחרון עליו נדבר הוא – הלבשת הבית או בשם הידוע הום סטיילינג – במפגש השישי נדבר על אקססוריז, איך מציגים אוספים, איך תולים תמונות – תקבלו טיפ איכותי לתליית תמונות – איך בוחרים שטיח, איך נכון להניח שטיח ומה הגודל הנכון בהתאמה לרהיטים, אוהבי הספרים והתקליטים, איך מציגים את הספרים והתקליטים, ספריות פתוחות או סגורות, איך לתכנן נכון את אזור התצוגה כדי שמצד אחד לא יראה מוזיאוני ומצד שני לא יהיה בלאגן בעיניים, נדבר גם על הזכרונות מבית אמא וסבתא, איך שומרים, איך משתמשים ואיך יוצרים זכרונות משלנו שיעברו הלאה לדור הבא.

בתום המפגש האחרון, אני אוספת את המיילים ושולחת סיכום של כל המפגשים, כך שגם אם לא רשמתם או פספסתם תוכלו להשלים.

אחרי סדנת עיצוב פנים אולי לא תהיו מעצבי או מעצבות פנים והום סטיילינג אבל בהחלט תסתכלו על כל נושא העיצוב והלבשת הבית בעיניים אחרות.

סדנאות עיצוב פנים – משתתפות מספרות

הרצאות עיצוב פנים

ניתן להזמין הרצאות בודדות האורכות בין 45 דק' לשעה וחצי כולל זמן שאלות ללא הגבלה, את ההרצאה ניתן להזמין בזום או לארח אצלכם בבית ולהזמין חברים (המארח לא משלם), נושאי ההרצאות הם בעצם אחד הנושאים המועברים בסדנה לבחירתכם או טיפים כלליים לעיצוב הבית.

מעוניינים להשתתף/לארח סדנה או הרצאה?

פנו אלי 054-9720131 שרה שטיינר

#עיצוב_שמשאיר_אתכם_בבית

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן