עבר הווה עתיד בעיצוב הבית

מכירים את המשפט הידוע: ש"עם שאין לו עבר אין לו עתיד" ואם החברה מורכבת מהרבה פרטים קטנים סימן שהמשפט שייך גם לנו האנשים הקטנים.

לכל אחד ואחת מאיתנו ישנם זכרונות ילדות, מהסבים והסבתות, ההורים, הגנים בהם ביקרנו, בית ספר היסודי וגם התיכון, הצבא, החברים ועוד. חלק מהזכרונות אפשר למשש למשל: חפצי נוי (האגרטלים של הסבתא/אמא, הפסלונים שאספו), תמונות, תכשיטים, מתכונים כתובים שאפשר להכין, רהיטים שונים שנקנו בהרבה אהבה ולכל אחד מהם היתה פינה בבית וחלק אחר הם פשוט זכרונות ילדות/בגרות כמו משפטים או מילים שנאמרו לנו, חיבוק ונשיקה לפני השינה .

קחו אותי לדוגמא: אני בת יחידה והייתי רק אחת מ 2 נכדות, הקירבה להורים ולסבא וסבתא היתה ממש עמוקה ולכן אין יום שאני לא נזכרת בהם, בליבי תודה רבה על מה שעשו למעני. 2 פריטים שמרתי מסבא וסבתא – האחד, טבעות הנישואין שלהם והשני את מכונת התפירה המאוד ישנה של סבתי, שאליה היתה קשורה, מוציאה אותה למרפסת ובאויר שאז עוד היה צח היתה יושבת ותופרת וזה גם הדבר האחרון שעשתה בחייה בהיותה בת 90!

פעמים רבות, אני ממליצה גם ללקוחות שלי לשמור חפצי נוי ופריטים שהיו שייכים לבני משפחה קרובים או אם אלו לקוחות לא צעירים ויש חפץ שרכשו בירח הדבש או בטיול מיוחד אני כמעצבת פנים שמחה לשלב אותו בעיצוב הבית, הכלל הזה תופס גם לגבי רהיטים שנשארו להם מדורות קודמים (למשל מכונת התפירה של סבתא) ולא רק פרטי ריהוט או אקססוריז שהם קנו.

כמו שכבר ציינתי, אפשר לשמור גם חפצי נוי, רהיטים או גוף תאורה מתחילת הזוגיות וישנם פריטים שאפשר לשפץ ולשדרג מבלי לפגוע באוטנטיות שלהם.

קורים מקרים בהם אין מה לשמור או למחזר ואז אני מציעה ליצור קולאז' של תמונות, ניתן לשמור אותן באלבום מודפס, להדפיס על קנבס או לקנות מסגרת משולבת שבה נציג את התמונות אבל בלי להגזים בכמות, אני אוהבת למשל ליצור קירות משפחה במסדרונות ולא בחללים מרכזיים או בחדרי עבודה.

כשיעקב ודפנה פנו אלי לפני מעבר דירה, כדי שאעצב ואלביש את הדירה החדשה אותה רכשו ואחרי סיבוב בדירה הישנה, הצלחתי לשכנע אותם לשמור את גוף התאורה שהיה תלוי בסלון.

את אותו הגוף בדירה החדשה תלינו בפינת האוכל בהתאמה מושלמת לקיר הבריקים והשולחן החדש, מה שעשינו הוא להחליף את כוסות הזכוכית לכוסות מעוצבות "זכוכית סבתא". העברנו גם את המזנון וכיום הוא משמש גם כמקום אחסון וגם להצגת תמונות משפחה היקרות לליבם.

ללקוחה אחרת מרמת גן חידשנו את המזנון שנשאר מההורים וכעת הוא מככב אצלה בסלון, בעצם אותה הגברת בשינוי אדרת ושידה אחרת הפכה לארון חדר רחצה, יותר פרטים עליה תוכלו לראות: עיצוב בית 

על חפצים נוספים כמו למשל קערות הקריסטל או קערות מצויירות עבודת יד של הסבתות, צנצנות, פסלים וכו' מבטיחה לכתוב במאמר נפרד, כי לשימוש שלהם בעיצוב הבית אין גבול לדמיון מצד אחד מצד שני כמלבישת בתים כל פריט שהוא לא טרנד אני יודעת שיהפוך את הבית למיוחד יותר והלוא אני ידועה כ..עיצוב שישאיר אתכם בבית

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן