עיצוב בית פרטי במתן

והנה כמה תמונות לפני התהליך

תהליך עיצוב הבית

זוג עם 3 ילדים רכשו בית פרטי יד 2 במתן, החלום היה – חצר מרווחת ומעוצבת, מתקן נינג'ה וטרמפולינה, חדר נפרד לכל ילד, עיצוב פרקטי כי האנשים עסוקים ורוצים בית שקל לתחזק ושילוב של כפרי ומודרני, היא רצתה לפרק את קיר הבריקים והוא לא!, אחרי שהכנתי להם הדמיה עם ובלי הבריקים ואפילו הכנסתי להדמיה את התמונה היפיפייה שצילם באיי יוון, החליטו פה אחד להשאיר את קיר הבריקים בסלון ואת הריצוף! , כמו שאתם מבינים אני רק כיוונתי בדיוק כמו הווייז רק בלי פקקים J.

כל השאר שופץ או הוחלף – הורכב מטבח חדש, נבחר צבע שונה לחלל המרכזי שהתאים יותר לריצוף מהצבע המקורי, הותקן פרקט חדש בקומה העליונה, תוכננה מבואה לבית וחדר הרחצה הענק הוקטן לצורך הגדלת החדר של הבן הצעיר (רמז… עדיין חדר הרחצה מרווח).

כל אחד מהילדים בחר צבע שהוא אוהב לקיר אחד בחדר ואת הפוף שהתחבר אליו. מאחר ורוב היום הם בחצר והחדר משמש ללינה בלבד ויתרו הילדים על אקססוריז ותמונות על הקיר.

לפינת האוכל נרכש גוף תאורה תלוי, עם נורות פחם שיוצר אוירה רומנטית וגודל חלל פינת האוכל איפשר רכישת שולחן עגול בקוטר גדול, שנפתח למעל 3 מ'.

בזמן השיפוץ חשבו לוותר על וילונות ,אחרי הכניסה לבית השתכנעו שווילון מוסיף המון ונותן תחושת פרטיות.

התכנון כלל הרבה פתרונות אחסון, כשיש מספיק אחסון קל מאוד לתחזק את הבית וגם לשמור על סדר וניקיון.

את הקירות מקשטים צילומים שבעל הבית צילם בטיולים ברחבי העולם.

ואחד הדברים שלא אשכח הוא: כשבאתי לבקר, בעלת הבית אמרה לי שכבר כמה ימים היא כל יום שואלת את בעלה מתי נגמר החופש בצימר וחוזרים לדירה הישנה? אם הם מרוצים גם אני מרוצה, זה גם המוטו שלי – עיצוב שישאיר אתכם בבית.

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן