עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי

המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן.

כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של הבן, שאת בית הוריה עיצבתי לפני מספר שנים, כשהיא עצמה הייתה תלמידת תיכון אז אני לגמרי מתרגשת.

שירה פנתה אלי בקיץ 2022 וביקשה שאבוא לראות את הדירה, אותה רכשו לפני שנים רבות ומעולם לא עברה שיפוץ למעט החלפת מטבח.

הגעתי וראיתי סוגי רהיטים, מפוזרים בבית, בשיחה שקיימנו הבנתי שהזוג חזר לאחרונה משליחות בחו"ל (לא פעם ראשונה) והריהוט הקיים הובא לארץ לפני למעלה מ 20 שנים.

אחרי כל כך הרבה שנים, הבינו שזה הזמן לשינוי, הילדים גדלו, אחד מחוץ לבית, השני אוטוטו עוזב וזה הזמן להכין את הבית לשלב הבא.

הפריע להם הריצוף, שהיה ישן, מחוספס ובינו לבין הדירה אין קשר.

כשגרו בחו"ל התרגלו לפרקט בכל הבית, לכן הדבר הראשון ברשימה היה פרקט בכל הבית ואח"כ שיפוץ מלא של חדרי רחצה ושרותי אורחים, רכישת ריהוט לכל הדירה למעט חדרו של הבן הצעיר והממ"ד (בחלקו), פינת הטלוויזיה בוטלה והפכה למשרד ביתי, שירה ביקשה הרבה פתרונות אחסון – כולל ספריה, מזנון לכלי אירוח, ארון לנעליים, כי איזו אישה לא אוהבת נעליים ואי למטבח, אבל לא ממש אי עם ישיבה אלא אי שישמש כמשטח עבודה, אחסון ומסתור לפח.

נתבקשתי לתכנן עיצוב מודרני, רגוע וחמים מחד, מאידך כל התמונות והאקססוריז שהגיעו מדרום אמריקה הם בצבעים עזים שמכניסים הרבה חום וצבע לחלל.

מזל שאני אוהבת אתגרים והיו כאן לא מעט, למשל, התקציב! קיבלתי סכום והערה שזה מה שיש ועם זה צריך להתמודד ואם צריך לוותר על משהו אז יוותרו, הכנו רשימת דרישות / צרכים לפי סדר עדיפויות עם אופציה לוויתורים על חלק מהדרישות ואותם יבצעו בשלב מאוחר יותר.

יצאתי לדרך! והתחלתי לתכנן ולעצב – האי במטבח קיבל בצד הפנימי פתרונות אחסון שנדרשו לבקשתם של שירה ובעלה, אבל לא יתכן שנעמיד סוג של קובייה בחלל ככה סתם, לכן בצד שפונה לסלון תכננתי מדפים עליהם הונחו אקססוריז.

בפינת האוכל תכננתי ועיצבתי בהתאמה ארונית עם אחסון ומדפים לספרים, הקיר הקרוב לכניסה, שם עמדה פעם כוננית לספרים, קיבל במתנה מזנון משולב ספריה בתכנון ועיצוב אישי, שילוב של עץ ומתכת.

מזנון תלוי בסלון, ריהוט סלוני ושולחן פינת אוכל רגילים, בצבעים רגועים כי עוד רגע התמונות והאקססוריז יגיעו בכל צבעם ועוצמתם.

המשרד הביתי גם הוא קיבל תשומת לב – שולחן במידות מותאמות לחלל, ארונית תלויה לאחסון קלסרים ושידת מגירות, הקיר הבודד לא נשאר יתום ועליו הורכב ארון שבתוכו אחסון לנעליים, פינה בתוך הארון לדייסון, מקום למצעים וחניה מקורה ל I-ROBOT.

בחדר השינה, למעט הארון, הוחלף כל הריהוט, הקיר בגב המיטה הפך לקיר כוח רגוע, צבע פנינה של חברת נירלט בצביעת אפקט הקטיפה.

חדרי הרחצה עברו שיפוץ מלא, האריחים שהודבקו, הם בצבעים חמים ורגועים, הצבע לחלל הגיע עם הארונות. גם שרותי האורחים, שם העזה בעלת הבית להתפרע עם ברז זהב, מראה מוזהבת שהגיעה מדרום אמריקה ואריחים עם תבליטי פרחים.

והפתעה… נשאר כסף בתקציב אז החלפנו גם דלת כניסה והוספנו וילונות בכל הבית.

הם מאוד מרוצים וגם אני, כי המוטו שלי הוא:

עיצוב שמשאיר אתכם בבית

לפני השיפוץ

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן