עיצוב דירה כפרית

מגוון רחב של סגנונות עיצוב קיים בשוק, עיצוב פנים בסגנון מודרני, עיצוב פנים בסגנון נורדי, עיצוב פנים בסגנון בוהו ועוד ועוד סגנונות עיצוב.

הפעם אתמקד בעיצוב הבית בסגנון כפרי

אנשים רבים כשהם רוצים לעצב את הבית, עוד לפני שהם פונים למעצבת פנים, הם גולשים באתרי עיצוב ובודקים אם החלום שלהם לגבי סגנון עיצובי הוא באמת נכון. 

כשרוצים לעצב את הבית בסגנון כפרי לא תמיד יודעים לתאר ולהבין מה משמעות הסגנון, קל יותר לדמיין, למשל הבית יהיה מעוצב ברהיטי עץ, ערסל במרפסת אם אין מקום בבית, מסגרות עץ בולטות, ספריית מדפים ותאורה תלויה עם תאורה חמה, ברוב המקרים יהיו אלה נורות פחם.

נכון שעיצוב כפרי אם מכניסים לבית רהיטי עץ עם ידיות מגולפות, או מסגרות עץ כבדות ושנדלרים תלויים, יכול לתת תחושה של כבדות ועומס ומזכיר עיצובים טוסקנים או וינטג'.

אבל, עיצוב כפרי לא חייב להיות עיצוב מיושן, כבד ורטרו, אפשר "להכניס" את הכפרי לבית גם אם אנחנו אוהבים לגור במרכז העיר שם הכל מתחת לבית ונגיש.

אז איך נראה עיצוב דירה כפרי 

הכניסו חומרים טבעים לבית – עץ, קש, תאורת פחם, פריטי נחושת, רצפת פרקט אמיתי או למינציה או דמוי פרקט אבל שתראה משופשפת וישנה ובגוונים בהירים אבל לא מולבנים, גוון העץ יוצר אוירה חמה ומזמינה.

קיר בריקים בבית (אחד ולא יותר) מסמל את העיצוב הכפרי, קיימים בריקים אמיתיים מפירוק שבעבר שימשו לחיפויי חוץ ופנים במבנים אחרים, בדרך כלל שהם יקרים יותר או בריקים סינתטים שמיוצרים במפעל ההבדל ביניהם בריקים מפירוק כ"א בגוון או גודל שונה.

ברור שמעצבת פנים שמעצבת את הבית שלכם בסגנון כפרי, תכניס גם את האלמנטים האישים שלכם, בין אם אלו תמונות משפחה, חפצים העוברים במשפחה מדור לדור, ריהוט שרכשתם בתחילת הדרך כזוג צעיר ופריטים מעוצבים בסגנון רטרו/וינטג' המתאימים לסגנון העיצוב הכפרי.

הצבעים השולטים בעיצוב כפרי הם – שמנת, ירוק, צהוב ורצוי שיהיו פסטלים כדי לשדר רכות ונעימות.

הכניסו הרבה צמחיה לתוך החלל כדי שיהיה הרבה ירוק טבעי.

מעצבת פנים תוכל לעזור לכם בדרכה המקצועית להגיע לתוצאה הרצויה, שמתאימה לכם, לאופי שלכם ולמשפחה המורחבת המתגוררת בבית.

חשוב לציין שבעיצוב כפרי הבית נראה הרבה יותר מלא, החלל נראה יותר עמוס וכדי למנוע עומס יתר בחללים קטנים, כדאי לעצב בסגנון מודרני שהוא יותר מינימליסטי אבל עם נגיעות של עיצוב כפרי, למשל קיר בריקים בסלון, לפזר 2-3 עציצים בחלל, להכניס חומרים טבעים כמו כריות בצבע שמנת או צבעי פסטל (תכלת, צהבהב, ורוד, סגלגל) עם פריטים מקש.

עיצוב מדויק לכם הוא –  עיצוב שמשאיר אתכם בבית"

 

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן