עיצוב דירה למשפחה

משפחה היא קבוצה של אנשים שיש ביניהם קרבת דם, משפחה נוצרת כאשר בני זוג חוברים יחד, מביאים ילדים משותפים לעולם או שמגיעים לפרק ב' ומהחיבור נוצרת משפחה חדשה.

לכל משפחה, באשר היא, יש את החיים שלה, שהיא בונה לעצמה. כאלו שיוצאים הרבה לטיולים לעומת אלו שאוהבים לבלות בבית וישנם את אלו שאוהבים לארח, לעבוד מהבית, אלו עם ילד אחד או שניים ואלו שהם משפחה מרובת ילדים.

כל משפחה והחיים שלה.

עיצוב פנים נכון, הוא עיצוב שמותאם אישית לכל בית אב!

לדוגמא: מי שעובד מהבית כדאי שתהיה לו פינת עבודה או חדר עבודה, מי שמקבל קהל בבית (מטפלים למיניהם או מורה פרטית) צריכים בוודאות שיהיה להם חדר פרטי משלהם ואם אפשר שיהיה בקדמת הבית ולא בסופו ולא רק כדי לשמור על פרטיות המתגוררים.

יש לקחת בחשבון גם את הגילאים של בני המשפחה, עיצוב פנים לחדרי לילדים לא יתאים לעיצוב פנים לחדרי נוער, גבר/אישה שאוהבים ספורט ובן הזוג השני פחות, כדאי לתכנן פינת טלוויזיה נוספת, בחלל קיים או בחדר השינה.

אלו העובדים מהבית ירצו פינת עבודה משלהם, לעבודה משרדית אפשר או להקצות פינה מסודרת ומאורגנת בחדר נפרד, בפינת טלוויזיה אם קיימת כזו בבית או לתכנן פינת עבודה מוסתרת בחדר השינה או חדר המשחקים.

תכנון המטבח גם הוא מותנה בהרגלים של בני המשפחה, עיצוב מטבח לבשלנים, לאוהבי האפייה ולאלו שאוהבים לאכול, יהיה שונה מעיצוב מטבח לאלו שחיים על TAKE AWAY או קונים קופסאות של אוכל מוכן.

גם עיצוב פנים לחלל המרכזי של הבית – סלון, פינת אוכל, פינת טלוויזיה – יותאם לאלו שגרים בבית.

אם נרחיב טיפה… חדר לילד צעיר, עד גיל 10-11 יכלול מיטת חבר, כוורות למשחקים, פינת לימודים וספריה (בהנחה שאין בבית חדר משחקים). מעל גיל 11 כדאי לתכנן את החדר שיתאים לנוער מתבגר, למשל מיון של הצעצועים ולתרום את המיותרים, תכנון פינת עבודה שתכלול נק' תקשורת למחשב נייח או נייד, מדפים לספרים ומיטה ברוחה של 120 ס"מ.

תכנון המטבח, יבוצע לפי דרישות בני המשפחה  – גודל כיריים וסוג כיריים, מקום למיקסר ומעבד מזון, מכונת קפה, תמי4 (קיימת היום אופציה למכשיר מים חמים/קרים מתחת לכיור), מיקרוגל, טוסטר אובן ותנור אפיה.

הסלון, פינת אוכל גם קבלו התייחסות לפי צרכי בני הבית, אם בני המשפחה צופים הרבה בטלוויזיה, עיצוב הסלון יכלול מספיק מקומות ישיבה, טלוויזיה (גודל המכשיר יקבע בהתאם לגודל החלל ומרחק הצפייה), את הטלוויזיה תולים כשהמרכז בגובה העיניים, בדרך כלל גובה תחתון בין 80 – 95 ס"מ. 

פינת האוכל, תקבל גם היא התייחסות בהתאם לבני המשפחה, מארחים הרבה, השולחן יפתח לגודל של עד 5 מ"ר, תלוי בגודל החלל. לא מארחים מספיק שולחן לשימוש יום יומי ולרכוש שולחן מתקפל במקרה שמארחים בחגים.

חדרי רחצה ותאורה, אסור לנו לשכוח אותם. התאורה כדאי שתהיה חמה בכל הבית, שירותי אורחים וחדר שירותים ורחצה לדיירי הבית, כדאי לעצב אותם שיהיה קל לתחזק אותם כמו למשל, אסלות תלויות, ארונות תלויים וכיור אינטגרלי. 

עיצוב דירה למשפחה חייב להיות מדויק

להכין מראש גם רשימת מכולת הכוללת מה צריך באופן כללי בבית ורשימה שניה הכוללת מה כל אחד מבני הבית צריך וחולם בנפרד. כל אחד יכתוב לאלו צבעים הוא מתחבר ולאיזה סגנון עיצוב, כן!!! אפשר לשלב מס' סגנונות בתוך הבית.

מזכירה לכם כשהעיצוב שנכון לכם הוא "עיצוב שמשאיר אתכם בבית"

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן