עיצוב דירה מודרנית

כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו, כל אחד מאתנו חולם עבור עצמו או עבור ילדיו, שתהיה לנו או להם דירה בבעלותם, ואם כבר יש דירה אז דירה שאותה נעצב בעצמנו או נעזר במעצבת פנים העיקר שהעיצוב ישקף אותנו ומי אנחנו.

לכל אחד מאתנו יש את הטעם האישי שלו ופעמים רבות גם את החיבור לתמונות של בתים מעוצבים שמופיעים ברשת. הפעם אתמקד בעיצוב בסגנון מודרני (סגנונות נוספים שקיימים הם – עיצוב בסגנון כפרי, עיצוב בסגנון רטרו, עיצוב בסגנון אורבני וכו').

סגנון העיצוב המודרני מתבלט העיקר בפונקציונליות, פרקטיות, פשטות, פחות עומס בחלל כלומר הריהוט נותן תחושת קלילות. הגוונים בהם משתמשים בעיצוב המודרני הם בד"כ גוונים רכים ומרגיעים, או שחור/לבן ואפור עם נגיעות צבעוניות ושילוב של עץ שמכניס חום לחלל. שאר חומרי הגלם שמשמשים לעיצוב מודרני הם זכוכית, בטון, שיש, ועץ. קווי העיצוב ישרים, נקיים ופשוטים (בניגוד למשל לספות קפיטונז').

חשוב, לטעמי כמעצבת פנים לשלב עץ בחלל, העץ מכניס הרבה חום לעומת המתכת והזכוכית שנותנים תחושה של "חברת הייטק". כשכן מחליטים למשל, לשלב בטון בחלל ניתן לשלב מספר גוונים, חלקם ישדרו חום ולכן ישלימו את התחושה של "הייטק".

גם הסגנון של ההייטק הוא בעצם סגנון מודרני, שרבים מהצעירים מתחברים אליו ומבקשים אותו בבית שלהם 0סגנון זה משלב הרבה זכוכית ומתכת).

למי שאוהב לשלב טקסטיל בחלל, בעיצוב דירה מודרנית כדאי לשלב כריות או ריפודים בהדפסים שונים וישרים, הדפסים גאומטריים, קווים ישרים, בעלי חיים (הרבה מחליפים כריות בעונות השנה השונות – אני לא צורך בכך).

בסגנון המודרני התאורה שמשולבת בחלל ברובה מסתמכת על ספוטים, פסי צבירה, תאורה שקועה, תאורת קיר או תאורה תלויה מהתקרה.

אז איך בעצם נעצב דירה בסגנון מודרני ?

קבלו טיפים ממעצבת פנים:

התאימו את גודל הריהוט לגודל החלל (טיפ שמתאים לכל סגנון), תכננו את פתרונות האחסון שלכם כחלק מהחלל כדי שלא יבלטו יותר מדי, עצבו את החלל שיהיה גם מעוצב וגם פרקטי.

עיצוב פרקטי יכול להתבטא גם בריהוט מודולרי או ריהוט מינימליסטי שניתן "להפוך" לריהוט גדול, כמו למשל, קונסולות שנפתחות לשולחן אוכל.

שלבו פריטי זכוכית כמו למשל מדפים או ויטרינות דקיקות (למי שזוכרת את הויטרינה של סבתא!! אז לא לזה התכוון העיצוב המודרני – בעיצוב מודרני הויטרינה מתכת דקיקה עם דלתות ומדפי זכוכית).

שמרו על קו אלגנטי ונקי.

עצבו את הבית בגוונים לבנים, האפורים ושלבו ריהוט בשחור, כנ"ל גם לגבי גופי תאורה שיהיה להם קונטור/מסגרת בשחור, לבן או אפור.

התאימו את העיצוב לחיי המשפחה בבית, חשוב להתאים את העיצוב לצרכים של משפחה עם ילדים, לצרכים של זוג שהתחתן זה עתה אבל מתכנן להביא ילדים בעתיד, למשפחה שאחד מבני הזוג צריך משרד ביתי.

אל תהססו להשתמש בשרותי מעצבת פנים, גם אם אתם יכולה ורוצים לבד תשקלו לקחת שעת ייעוץ כדי לוודא שאתם אכן בכיוון הנכון.

כי עיצוב פנים שנכון לכם הוא – עיצוב שישאיר אתכם בבית

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן