עיצוב דירת 5 חדרים

רכישת דירת חמישה חדרים מתבצעת מכמה סיבות:

גודל המשפחה – רוצים חדר לכל ילד או 2 ילדים בחדר ואולי לתכנן חדר משחקים או לימודים כדי שהבלגן יהיה במקום אחד.

סיבה נוספת היא שההורים או אחד מהם זקוקים למשרד ביתי, רבים מאיתנו עצמאים ושכירים כאחד אוהבים חלק מהזמן לעבוד מהבית.

מחפשים סיבה נוספת? סיבה נוספת לרכישת דירה גדולה היא אירוח! ההורים גרים רחוק ובאים להתארח בסופי שבוע ובחגים או שיש לנו משפחה בחו"ל שמגיעה מספר פעמים בשנה ומתארחת אצלנו ואפשר למצוא עוד ועוד סיבות.

לא ממש משנה הסיבה, כשאנחנו רוכשים דירה גדולה אנחנו צריכים לתכנן ולעצב אותה בהתאם, חשוב לדעת שעיצוב פנים זו לא מילה גסה, זה תהליך שהופך את חוויית המגורים בדירה לנוחה ונעימה יותר.

אם נחזור לנושא תכנון ועיצוב פנים, אני ממליצה להכין רשימה מדויקת של הצרכים שלנו ומה אנחנו אוהבים, למשל, כן או לא משרד ביתי, כן או לא חדר לכל ילד או חדר אורחים ואולי אפילו סוג של עיצוב חדר ארונות גדול אם אין מספיק מקומות אחסון (אני כמעצבת פנים וכאדם פרטי מאוד אוהבת מקומות אחסון).

לעיתים התכנון יכלול ויתור על חדר אחד, כדי להגדיל חדר אחר – למשל סוויטת הרים.

כשמתכננים חדר לכל ילד חשוב להבין שכל ילד הוא אדם בפני עצמו, עם התחביבים שלו, החברים שלו, החיבור שלו לצבעים וגם הגיל שלו קובע את אופי העיצוב.

כשהילדים גדלו וחצו את גיל 10 כדאי לעצב להם חדר שמתאים לנערים/ות ולהתחשב ברצונות שלהם אבל מצד אחד להתחשב בתקציב ומאידך להסתכל קדימה, למשל, בעת התכנון והעיצוב לא לוותר על ארון נח לאחסון ומיטה איכותית שהרי 2 פריטים אלו תופסים מקום ולא מחליפים אותם כל שנה, לעומתם צבע קירות, שטיחים, וילונות ניתן בהחלט "להתפרע" כי אם נמאס תמיד אפשר לשנות, לא לקנות בתקציב נמוך ואח"כ לשדרג.

היה והחלטתם שאתם צריכים משרד ביתי כדאי שיהיה כמה שיותר קרוב לכניסה, ככה גם נשמרת פרטיות הדיירים וגם אם אתם מקבלים קהל, אפילו לעיתים רחוקות, הם לא מטיילים בכל הדירה.

עיצוב משרד ביתי

כשיודעים מראש שרוצים משרד ביתי עם קבלת קהל, אפשר לחפש דירה שיחידת מתבגר נמצאת קרוב לכניסה ולהפוך אותה למשרד ביתי.

את המשרד תעצבו בהתאם לתחום בו אתם עוסקים – למשל מעצבת פנים כדאי שתציג בחדר שרטוטים, סרגלים, לוחות השראה ומניפות צבעים אבל הריהוט שיהיה בצבעים רכים, עו"ד צריך שולחן גדול, 2-3 משחקי שולחן מעוצבים, מי שעוסק בתחום הטיפול כדאי שהצבעים יהיו מרגיעים ותאורה מתכווננת בהתאם.

אלו שצריכים חדר אירוח כדאי שיהיה בו ארון, ספה נפתחת, היום קיימות ספות דו מושביות שנפתחות למיטה ואפילו עם ארגז מצעים, שולחן קטן, כיסא ומראה (ממליצה לא לוותר על עיצוב החדר).

האופציה האחרונה שעליה אכתוב היא – אם החלטתם שהילדים ישנים יחד אבל חדר אחד יהיה חדר משחקים ולימודים, עצבו אותו בהתאם, שולחן עבודה שתרכשו אחרי שתכננתם נק' חשמל ותקשורת, כוורות עם סלסלות לצעצועים, מדפים למשחקי קופסא וכדאי שחלק מהאחסון יהיה סגור וחלק פתוח ואל תשכחו שטיח, הכי כיף לשחק על שטיח.

באם החלטתם להשתמש בשרותי מעצבת פנים, היא בוודאי תשאל אתכם המוןןןןן שאלות ותדייק את הצרכים שלכם ואת הטעמים שלכם בעיצוב.

עיצוב שנכון לכם הוא "עיצוב שמשאיר אתכם בבית"

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן