עיצוב משרד ביתי

אני עובדת מהבית! ואתם?

לפני מספר שנים וכשהחלטתי לצאת לעצמאות, הזמנתי מנגר פינת עבודה ומיקמתי אותה בפינת האוכל, היה נחמד אבל הרגשתי שאין ממש פרטיות, אחרי מספר שנים החלטתי שזה הזמן להשקיע, עיצבתי את אחד החדרים והפכתי אותו למשרד הביתי שלי, המקום הקסום שלי שבו אני יכולה לחלום, לרחף, לתכנן, לעצב, לקרוא וכו', אני שמחה לחלוק אתכם טיפים לעיצוב משרד למי שעובד מהבית בעידן הדיגיטלי או לכל מי שיש לו משרד ביתי גם מנסיוני כמצעבת וגם מהנסיון של עיצוב משרד ביתי.

עיצוב משרד ביתי – טיפים

– שימו לב שהאור יגיע מלמעלה ולכל גופי התאורה בחלל העבודה יהיה גוון אחיד (ההמלצה היא לתאורת לדים גוון אור חם שמספרו 4000), רצוי וכדאי שבמשרד הביתי ניתן יהיה לשלב גם אור מלאכותי וגם אור טבעי ולמקם את מסך המחשב כשהחלון מאחוריו, כשאין אפשרות אז כדאי לדאוג להצללה כמו למשל, תריס, וילון או אפילו מדבקה על החלון.

– כשאתם מתכננים עיצוב משרד ביתי שימו לב למיקום נקודות החשמל והתקשורת, אם צריך הביאו חשמלאי, תוסיפו שקעים כמספר המכשירים אבל אל תשכחו שיש להטעין גם ניידים, לפטופ אוזניות אלחוטיות ועוד, צריך לקחת הכל בחשבון. משרד ביתי מעוצב הוא משרד מתוכנן לפרטי פרטים שישמש אתכם לאורך שנים.

– צבעוניות בעיצוב המשרד הביתי – אם החדר או החלל קטנים תשמרו על צבעוניות בהירה שתיתן תחושת מרחב וקלילות בחלל, אם החדר גדול יותר תוכלו לבחור כמעט כל צבע בהתאמה לריהוט, זיכרו! צבע ניתן לשנות לעיתים קרובות את הריהוט פחות.

– משרד ביתי המשמש את הגבר מומלץ על החלון לתלות וילונותת זברה או וילון גלילה, לעומת זאת, אם המשרד משמש אותנו הנשים, אין כמו וילון קפלים רך ונופל המשרה רכות וחמימות בחלל.

– שולחן העבודה צריך להיות מותאם לכם אישית, כדאי שיהיה בגובה הנכון, שיהיה מקום לעכבר, למחברת וכלי יפה ומעוצב למכשירי כתיבה (ברור שלא תניחו על השולחן כלי מפלסטיק), אם המשרד הביתי שלכם ממוקם בחלל המרכזי, דעו שקיימים היום שולחנות קטנים ומעוצבים שיכולים להשתלב בחלל ולהתאים לעיצוב הכללי, ישנן חברות שניתן להזמין מהן שולחנות לפי מידה וצבע כוללל בחירת רגלי השולחן.

– הכסא עליו אתם יושבים חייב שיהיה נוח, הרגליים יגעו ברצפה ואם אתם לא גבוהים במיוחד (כמוני) אז הניחו שרפרף מתחת לרגליים. (אני למשל לא גבוהה ואוהבת לשבת גבוה ולכן הנחתי שרפרף מתחת לשולחן, אופציה נוספת לקנות מתקן לרגליים כמו שיש במספרות).

– אם במשרד הביתי שלכם ישנן מדפים לקלסרים, הקפידו שכל הקלסרים יהיו בצבע אחיד והדפיסו מדבקות עם שם הקלסר, היה ואתם מהלים תיקיי לקוחות אז הקדישו צבע לכל לקוח ותדאגו להניח את הקלסרים באופן מסודר על המדפים.

– נשים וגברים כאחד, תדאגו שהשולחן תמיד יהיה מסודר ונקי, כדי שיהיה לכם נעים כשאתם עוצרים לרגע את שטף העבודה ומתמתחים מחד מאידך תפוקת העבודה טובה יותר כשהשולחן מסודר, הניחו עליו תמונת משפחה, או כל חפץ שנעים לכם להסתכל עליו, אם אתם מאלה שאוהבים שולחן נקי תוכלו לתלות מדף ועליו להניח תמונות משפחה או תעודות.

לאלו מכם שעצמאים ויש לוגו, תזמינו מדבקה עם הלוגו ותדביקו על הקיר או תדפיסו את הלוגו על קנבס.

– על הקיר תתלו תמונה אחת של נוף עם עצים גבוהים ותמונה של עיר גדולה עם בניינים רבי קומות, לפחות לפי הפנג שואי תמונות כאלה הן סמל לצמיחה, התפתחות וגדילה, אם לא יצליח לא יזיק ויהיה לכם חדר נעים.

– לכל הנשים שעובדות מהבית וכיום גם מנהלות שיחות ופגישות באמצעות הזום, שימו על השולחן כלי מעוצב (קרמיקה/זכוכית) והניחו בו את השפתון, מברשת השיער, פצירה ואפילו בקבוקון בושם וכשתגנה לזום יפות ומריחות (כן, תתבשמו לא תאמינו איזו תחושה נהדרת תקבלו), תקבלו חשק לעבוד, לראות ולהראות.

זכרו עיצוב משרד ביתי פירושו *עיצוב שישאיר אתכם בבית*

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן