עיצוב פנים דירות להשכרה

מה אמרה הדירה להשכרה? – גם אני רוצה עיצוב פנים

המאמר הזה/בלוג נכתב ב 2.1.2022

בשנה האחרונה – 2021 – נחשפנו בתקשורת וברשתות החברתיות להיצע של דירות להשכרה. בואו נודה על האמת, רוב הדירות היו יותר מחסנים מדירות, רובן התחננו לעיצוב פנים, למשהו שטיפה יהפוך אותן ל"מושכות", שימו לב איך בכמה שלבים מאוד פשוטים אפשר לעצב דירה להשכרה ואפילו לשדרג את הערך שלה:

צבעו את הדירה בצבע לבן רגיל שהרי השוכרים יצטרכו להחזיר כפי שקיבלו.

אם חדרי הרחצה/ שירותים במצב סביר לשימוש נקו היטב , שימו מתקן ריח, דאגו שיהיו מתלים למגבות לנייר טואלט.

במידה והם במצב די מוזנח, ניתן היום בקלות לצבוע את האריחים ולרכוש מדבקות איכותיות להדבקה עם הריצוף (אבל אם הם ממש במצב קטסטרופלי שווה לשפץ אותם).

אם הריצוף במצב סביר אפשר רק לנקות אבל אם הריצוף עקום, שבור, כתמים שלא ניתן להסיר אז כדאי להשקיע ולרכוש אריחים ולהדביק על הקיים (במקרים רבים תמצאו שאריות בחנויות במחיר זול ובאיכות טובה ולא לשכוח לקנות יותר למקרה חרום).

למשקיענים ממליצה להרכיב גופי תאורה ממש פשוטים.

במטבח תדאגו שהכול יהיה נקי וזהו אין צורך להשקיע יותר מדי.

המלצה שלי לא להשכיר דירה מרוהטת למעט ארונות קיר אם קיימים.

זהו… סיימנו… כמה פשוט וקל.

ועכשיו קבלו 2 סיפורים על עיצוב פנים לדירות להשכרה.

איך עיצבתי דירות להשכרה?

הדירה הראשונה שזכתה לעיצוב פנים לפני השכרה היא הדירה הישנה של סבתא שלי, שנים השכרתי אותה, דירה קטנה של חדר וחצי עם מטבחון ישן והרוס עד שיום אחד כשהדיירת עזבה החלטתי שלא יתכן שאתן לשוכר לגור בדירה כל כך מוזנחת, שהרי מצד אחד אני מעצבת פנים אבל מצד שני אני בעצם בן אדם ואני לא הייתי רוצה לגור בדירה כזו.

לקחתי הלוואה לא גדולה, ריצפתי את הדירה באריחים חדשים (הכי פשוטים אבל כבר עשה ואוו), שיפצתי את חדר הרחצה ושיניתי את המיקומים של המקלחת והשירותים והחלפתי את המטבח למטבח פשוט וחדש ולא חסכתי וקניתי גם גופי תאורה כדי להימנע מכל החוטים עם בית המנורה שנשארים ככה לאורך שנים.

אני מודה, שתוך פחות משבוע השכרתי את הדירה בסכום גבוה יותר משתכננתי וזה היה הרגע שהבנתי שעיצוב פנים פשוט יכול לשדרג בגדול.

המקרה השני קרה לפני כחודשיים פנתה אלי אישה נחמדה, שהפכה ללקוחה וסיפרה שהדיירים בדירה שהיא משכירה, השאירו מצב של סדום ועמורה (חוזה שכירות יסודי היה מגן עליה מפני ההרס).

לא האמנתי עד שהגעתי!

מעולם, כמעצבת פנים לא ראיתי מצב כזה של דירה ותאמינו לי כבר ראיתי דירות מוזנחות.

הלקוחה הייתה על סף בכי ולי נותר רק להרגיע אותה.

הבטחתי לה שבתקציב שיש נארגן ונעצב את הדירה והיא לא רק תוכל להשכיר אותה אלא גם הערך יעלה.

הדירה, הינה דירה ישנה, 3 חדרים, חדר שרותים אחד וחדר רחצה אחד עם אמבטיה ומקלחון.

בהסכמה שלה, תכננתי עיצוב חדר הרחצה והשירותים, הדבקת אריחים חדשים בדירה, ניקוי וצחצוח המטבח, החלפת כל השקעים והמתגים, צביעת דלתות וקירות.

עיצוב חדר הרחצה והשירותים כלל צנרת חדשה, החלפת אסלה, קרמיקות וריצוף ואמבטיה כי אולי לשוכרים החדשים יהיו ילדים קטנים.

הצעתי לוותר על המקלחון ובמקומו הכנסנו אסלה נוספת (כשיש שני חדרי שרותים ערך הדירה עולה במידי).

האריחים שנבחרו היו ברובם אריחים "שאריות" – כלומר, בחנות נשארו מטרים בודדים מכל דגם ולכן גם המחיר יורד בהתאם. האסלות שנרכשו היו מונובלוק, כלומר, לא אסלות תלויות. כן הקפדנו לרכוש ולתלות אביזרים כמו מתקן למגבות, נייר טואלט, ארון אמבטיה חדש.

בתכנון החשמל דאגנו לנקודה לתנור חימום בחדר הרחצה, מזגנים חדשים בחדרים ושקעים נוספים ברחבי הבית.

וזה מה שכתב לי בעלה בוואטסאפ: " אני חייב לציין שבאופן מפתיע זו פעם ראשונה שאני ממש רואה עבודה של מעצבת פנים בהתנסות אישית . הופתעתי עד כמה שאיש מקצוע טוב בתחום הזה הוא חיוני וכמה העבודה היא אינטנסיבית ושווה את המחיר ( השפוי … ) ואני עוד אכתוב על כך".

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן