עיצוב פנים עשה זאת בעצמך

מחלל משעמם לחלל מעניין

כמעצבת פנים אני שומעת פעמים רבות את המשפט: "הבית שלי משעמם" "אני צריכ.ה שינוי" "אין לי מושג מה לעשות"?

אם גם הבית שלכם כזה ואני מודה שלפעמים אני חושבת שגם שלי כזה, דעו שיש מה לעשות!

המטרה:

הפיכת חלל משעמם לפנטסטי באמצעות עיצוב עשה זאת בעצמך!

הדרך להפוך חלל משעמם לחלל מעניין:

כדי להפוך חלל משעמם לחלל מעניין יש לנקוט בדרך יצירתית וחסכונית כדי להתאים אישית את הבית שלך. כל פרויקט של עשה זאת בעצמך מאפשר לבעלי בתים לבטא את הסגנון האישי שלהם, להוסיף נגיעות ייחודיות וליצור חלל שמשקף באמת את אישיותם.

על ידי שילוב אלמנטים של עשה זאת בעצמך כמו למשל: מהפך רהיטים, אמנות קיר והדגשים דקורטיביים, אנשים יכולים להפיח חיים חדשים במרחב המחיה שלהם ולהפוך אותו למקום שהם אוהבים להיות בו ואורחים שיגיעו לבית יבינו שהגיעו לבית שהוא לגמרי לא "קופי פייסט".

קבלו כמה טיפים שיקלו עליכם לבצע את השינוי:

  1. התאמה אישית: עיצוב עשה זאת בעצמך מאפשר לכם, דיירי הבית, להתאים את החלל שלכם לפי טעמכם, העדפותיכם וסגנון החיים שלכם, על ידי יצירת פריטים בעבודת יד או חידוש פריטים קיימים, אתם יכולים להשרות בחלל שלכם תחושה של ייחודיות ומקוריות.

 

  1. חישוב של עלות-תועלת: פרויקט עשה זאת בעצמך הוא לרוב ידידותי יותר לתקציב מאשר רכישת רהיטים או פריטי עיצוב חדשים. על ידי שימוש ולעיתים גם להשמיש מחדש חפצים ישנים, קניות בחנויות יד שניה או שימוש בחומרים לא יקרים, אתם יכולים להשיג מראה מסוגנן מבלי לשבור תוכנית חיסכון או לקחת הלוואה ובעיקר לעשות את זה בקצב ובזמן המתאים לכם.

 

  1. יצירתיות: עיצוב עשה זאת בעצמך מעודד יצירתיות והתנסות. הוא מציע הזדמנות לחקור סגנונות, צבעים ומרקמים שונים, תוך טיפוח תחושה של ביטוי אמנותי וחדשנות ובמקרים רבים אתם מגלים כמה אתם יצירתיים ואפילו לא ידעתם.

 

  1. קיימות (עיצוב בר קיימא): מיחזור ושימוש מחדש של פריטים ישנים בפרויקטים של עשה זאת בעצמך תורמים לשיטות חיים בר-קיימא על ידי הפחתת הפסולת וקידום אחריות סביבתית. על ידי מתן חיים חדשים לחפצים ישנים, אתם יכולים למזער את טביעת הרגל הפחמנית שלכם ולתרום לכוכב לכת ירוק יותר לדורות הבאים.

 

  1. תחושת הישג: השלמת פרויקט עשה זאת בעצמך יכולה להיות מספקת ומתגמלת להפליא. תחושת ההישג הנובעת משינוי חלל במו ידיכם יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולעורר יצירתיות נוספת. אני למשל, מצאתי שידה ישנה, שייפתי, צבעתי, הדבקתי מדבקות והיום היא משמשת כשידת ראש לצד המיטה בחדר של הנכד שלי ושנינו מרוצים.

 

  1. עיצוב חברתי: עיצוב עשה זאת בעצמך יכול להיות גם פעילות חברתית שמקרבת אנשים. בין אם זה שיתוף פעולה עם חברים ובני משפחה בפרויקט או שיתוף רעיונות והשראה עם קהילת עשה זאת בעצמך באינטרנט, בקבוצות וואטסאפ ושכנים, זה יכול ליצור קשרים ולטפח תחושת חברות ועשייה משותפת עתידית.

 

לסיכום, הפיכת חלל משעמם לפנטסטי עם עיצוב עשה זאת בעצמך הוא תהליך מספק ומעצים המאפשר לכם להפעיל את היצירתיות שלהם, לחסוך כסף וליצור בית שהוא באמת שלכם. על ידי אימוץ פרויקטי עשה זאת בעצמך, אתם יכולים להפוך את הבית שלכם לשיקוף של האישיות והסגנון שלכם והופך אותו למקום שאתם גאים לקרוא לו בית.

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן