פסטיבל העיצוב בלונדון דרך כרתים ומנצ'סטר

פרויקטים של עיצוב פנים בדרך כלל מאתגרים, החל משלב התכנון, שלב הביצוע ועד קבלת המפתח ע"י בעלי הדירה. מעטים המקרים בהם שיפוץ דירה עובר בצורה חלקה, מעצבת פנים נדרשת לעיתים לשנות תכנון, לגלות יצירתיות ופתרונות ייחודיים כדי לשמור על התקציב ולהימנע מהוצאות נוספות, בלתמ"ים תמיד יש, חלקם נפתרים בקלות וחלקם כמו שכתבתי מצריכים פתרונות יצירתיים, שהם חלק בלתי נפרד מעבודתה של מעצבת פנים.

ונחזור לטיסה ללונדון, כמו שכתבתי הטיסה בוטלה בזמן הארכה, מה שנקרא בלת"ם, ההלם על ביטול הטיסה חילק את הקבוצה ל 3 אני שאמרתי, בוטל אז נשארות בארץ חלק שאמרו אין מצב לא חזרות הביתה בלי לונדון וחלק שהתנדנדו ואמרו מה שיהיה יהיה.

לאט לאט הדביקו אותי בהתלהבות, כמו בפרויקטים של עיצוב פנים גם כאן הפתרונות שהצענו היו יצירתיים, ניסינו למצוא טיסה חליפית והכל מלא, כהרף עין המחירים נוסקים, לרגע נראה שפסטיבל העיצוב מתרחק. אחרי שעתיים החלטנו לצאת מהשדה לשבת בבית קפה ולהמשיך בחיפושים, ההבנה היתה שללונדון לא נמצא טיסה ולכן חיפשנו אופציות אחרות כמו למשל דרך פריז, ברלין, טורקיה ועוד, הבנו גם שבאנגליה כדאי לנחות בעיר אחרת ולהגיע ללונדון, נחישות כבר אמרנו! יצירתיות גם!!.

בשעה 03:00 מצאנו טיסה לכרתים שיוצאת בעוד 12 שעות, 5 שעות המתנה בכרתים ואז טיסה למנצ'סטר, גם שם המתנה של 4 שעות בתחנת רכבת ונסיעה של עוד 2 שעות ללונדון.

רכשנו כרטיסים!

מזכירה שוב, נחישות ויצירתיות.

ביום ראשון 18.9.22 בשעה 15.20 המראנו לכרתים, נחיתה ויציאה מהשדה, מה נעשה 4 שעות? מעצבות פנים לא מוותרות ותמיד יצירתיות, שנפספס את האי הקטן ממש לא, מצאנו מונית, העלנו את החפצים ויצאנו לסיור של שעה וחצי ברחבי האי, חווינו נק' תצפית לכיוון הים, וילות מעוצבות, ערי חוף, בניינים מעוצבים, כנסיות, טבע ואנשים.

חזרנו לשדה והמראנו למנצ'סטר, משם אחרי 4 שעות המתנה יצאנו ברכבת ללונדון ואת התלאות במנהרות הרכבת התחתית אחסוך מכם, הגענו למלון שמבחוץ נראה אפור כמו לונדון ומבפנים מעוצב ומארח, קפה חם וארוחת בוקר טעימה החזירו אותי לחיים.

נחישות זה שם המשחק גם בחיים וגם בעיצוב פנים, מסתבר שאסור לוותר.

היום הראשון בלונדון, אחרי 48 שעות ללא שינה, התארגנות קלה ויצאנו להשלים את היום שהתפספס, הכיוון היה מסע הלוויה של המלכה, הרחובות סגורים, תנועת אנשים ערה ומסודרת, ההליכה הרגועה והסדר המופתי מאפשרים לצפות בבניינים המקיפים אותנו, להבין אותם אדריכלית, חלק מהבניינים הינם שרידים מהתקופה הרומית, ישנם בניינים בני כמה מאות שנים, בניינים שכעת עוברים תהליך שימור ואפילו בניינים ששרדו את השריפה הגדולה בשת 1666. מצד שני ישנה גם בניה מודרנית וגבוהה בחלקים מסויימים של העיר.

ההליכה האיטית והרחובות הסגורים איפשרו להנות מהשחור לבן כי לונדון היא בעצם עיר של שחור ולבן יחד עם נק' של צבע זרועות בחלל כמו כוכבים בלילה, למשל דלתות צבעוניות, אומנים שמציירים ציורי מדרכות, שולחנות בתי הקפה המפוזרים על המדרכות, עצים וצמחיה ירוקה, האנשים הצבעוניים, אלו שעטופים בדגלי המדינה, אלו שצבעו שערות בכל צבעי הקשת ואלו שהולכים ברחוב לבושים בחליפות איכותיות.

בערב יצאנו לרחוב החנויות המעוצבות, הרי מעצבת פנים מחפשת עיצוב ולא משנה אם זה עיצוב בתים או עיצוב חלונות ראווה, חנויות של מעצבי יוקרה הם מאוד מיוחדים, העיצוב של שאנל, לואי ויטון ועוד ועוד פשוט מעורר השראה, חזרנו למלון אחרי למעלה מ 48 שעות ללא שינה בתחושה שהמסע כבר היה שווה וכיפי.

הרחובות בהם ביקרנו – בונד סטריט, ניו בונד סטריט, ריג'נט סטריט.

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?