עיצוב דירות להשכרה!

כמה פעמים נתקלתם במודעה של דירה להשכרה, תמונות מהדירה ומחיר שכירות שלפי התמונות אתם לא מבינים על מה משלמים?

המאמר הזה מיועד לאלו שמשכירים דירות ורוצים שהדירה תצדיק את המחיר.

מהי  בעצם דירה להשכרה?

אופציה 1: דירת ירושה או דירה שנרכשה לצורך השקעה לקבלת הכנסה פסיבית.

דירה לצורך הכנסה פסיבית יכולה להיות דירה ישנה, באזור שמיועד לפינוי בינוי או תמא ולכן זוהי דירת "מציאה" או לחילופין דירה חדשה באזור מתפתח.

אופציה 2: אנחנו משכירים את הדירה שלנו ושוכרים דירה באזור אחר.

בשני המקרים מומלץ שלדירה יהיה אופי, שלא תהיה מוזנחת, שיהיה לה עיצוב מינימלי, שמי ששוכר יהיה לו נעים לגור בדירה ויתחזק אותה כאילו היתה שלו.

כשאנו מתכננים להשכיר דירה, לדעתי האישית, לא רק כמעצבת פנים אלא גם כאמא שילדיה גרים בדירות שכורות, כדאי שנחשוב לא רק על ההכנסה שתגיע אלא גם על הדיירים העתידיים, כדאי שנדמיין האם אנחנו היינו גרים בדירה הזו והאם היינו נותנים לילדינו לשכור את הדירה, כמו שכתוב בהגדה של פסח "בכל דור ודור כל אדם יראה עצמו כאילו הוא יצא ממצרים" כך כשאנחנו מתכננים להשכיר דירה כדאי שנשכיר דירה שאנחנו היינו מוכנים לגור בה.

עיצוב פנים של דירות להשכרה

הנושא חשוב מאוד שלטעמי רוב בעלי הדירות מתעלמים ממנו, למרות שהוא יכול להשפיע רבות על שביעות רצון הדיירים וההחלטה שלהם אם לשכור את הדירה לטווח ארוך או אם בכלל לשכור את הדירה.

כשמתכננים דירה להשכרה ישנם חללים שכדאי לשים לב אליהם:

המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בדירה, שיהיה מטבח מעוצב היטב, עם ארונות מטבח איכותיים, משטח עבודה נוח במידת האפשר.

לא חייבים איכות של עשירון עליון, מטבח פורמייקה לבן או שמנת, שיש תואם, כיור איכותי שקל לנקות,  ברז איכותי, כמות סבירה של שקעים ומקום לתנור, מקרר, מדיח, מיקרוגל וכד'.

לא לשכוח גוף תאורה מתאים שיאיר את החלל, ישנם גופים היום במחיר השווה לכל כיס ועדיף לרכוש גוף כזה מאשר את הפנדל הנצחי שהוא חוט חשמל שמחובר לבית נורה.

חדר רחצה ושירותים כדאי לשים דגש על מקלחון איכותי או אמבטיה שתהיה שלמה ולא שרוטה, היום האמבטיות הן אקליריות ומאוד עמידות וקלות לניקוי ולא יקרות, לדאוג שיהיה לחץ מים טוב וריצוף איכותי למניעת החלקה. במידה ויש מקום בחלל לא לשכוח ארון אמבטיה לאחסון, מראה מעל הכיור וגוף תאורה שמאיר את החלל, כי שוכרות מתאפרות בחדר הרחצה ושוכרים מתגלחים במקום, לגבי האסלה, לא חייבים אסלה סמויה, גם אסלה מונובלוק חדשה ונקיה תתן מראה מעוצב לחלל וגם יעשה חשק לשוכרים לשמור על ניקיון.

סלון וחדרי השינה אין צורך לרהט, כן כדאי לדאוג שבכל החדרים בבית הריצוף יהיה אחיד, קל לניקוי ואיכותי כדי למנוע סדקים ושברים.

כדאי לרצף בצבע נייטרלי, גוונים של אפור או בז' ואני כמעצבת פנים ממליצה על אריחים עם מעט גידים, כשהריצוף בצבע נייטרלי קל לשוכרים לרכוש רהיטים משלהם והדירה תראה מעוצבת ונעימה למגורים.

תאורה היא אחד הדברים הכי חשובים בעיצוב פנים, בנוסף לחלונות שנותנים תאורה טבעית, יש להתקין גם תאורת לילה בכל חדרים ובהתאמה לגודלם, חשוב להכין ליד המיטות שקעי חשמל, הכנה למנורות קריאה ואולי אפילו שקעי USB (המלצה אבל לא חובה מקסימום ישתמשו במפצלים).

צבע הקירות וצבע הריצוף צריכים להיות נייטרליים ובהירים כמו בז' או אפור עדין. חשוב מאוד לשים דגש רב על ניקיון יסודי לפני השכרת הדירה.

חשוב לוודא שכל הפונקציות והמערכות בדירה תקינות לחלוטין – חשמל, מים, ביוב, מזגנים, חימום, אינטרנט אלחוטי מהיר, מעלית וכד'.

 

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן