עיצוב הבית ב 4 שעות – ספיר ואלון

לפני

ספיר ואלון נפגשו עם מעצבת פנים, לא אחת אלא 3 מעצבות שונות ואני בינהן, הם חיפשו את החיבור את המעצבת שתבין אותם ותדע לכוון אותם בדיוק לאן שצריך להגיע.

כבר בפגישה הראשונה ספיר אמרה אין לי מושג, אני לא ממש יודעת מה אני רוצה.

ערכתי רשימות, שאלתי, חקרתי, כתבתי וצילמתי.

הפרויקט הוא פרויקט של הלבשת הבית, הום סטיילינג, במסגרת השירות שאני מכנה –  "עיצוב הבית ב 4 שעות" .

הדירה היא דירת גג עם מרפסת די גדולה, דירה מאתגרת כפי שתראו בתמונות, בדירה למעט המטבח וקיר הכניסה בצמוד למטבח, אין קירות, כל החלל המרכזי הוא בעצם חלונות, חלונות ושוב חלונות כולל התקרה מעל הסלון שכולה חלונות (מה שנקרא חלונות סקיילייט).

התחלתי לעבוד, הכנתי מצגת מסודרת עם המלצות מדוייקות, הדמיות, רשימת חנויות לרכישה וחזרתי אליהם כדי להעביר פרזנטציה של התכנית העיצובית (תמיד 2 אופציות עיצוביות).

מעצבת פנים תמיד שמחה כשהלקוחות אוהבים את התכנית, בעיקר כשהפרויקט הוא הום סטיילינג לחלל די מאתגר.

הוחלט על ספה כחולה פינתית, שולחנות באותו הגוון בגבהים שונים, קונסולה משולבת עץ ומתכת ומעליה תלוי ציור מקורי.

טיפ קטן*** השילוב של עץ בחלל, מייצר תחושת חמימות בעיקר כשהחדר מלא חלונות אלומיניום וזכוכית שהם מאוד "קרים".

כדי ליצור חדר שינה רומנטי, נרכשה מיטה עם גב מרופד, נתלו וילונות קפלים ארוכים ונשפכים היוצרים חמימות וקלילות מצד אחד ואוירה רומנטית מצד שני, מעל המיטה תלינו 2 תמונות שונות (שימו לב כמה זה עדין), הפרקט משרה רוגע וחום ולכן אין צורך בשטיחים, השידות בתכנון אישי ובצבע תואם לקירות ולטאץ' הסופי נקנה כיסוי מיטה וכריות תואמות.

היתרון בשרות של "עיצוב הבית ב 4 שעות" שאחרי אישור התכנית העיצובית, הלקוחות יכולים לצאת לדרך לבד כי יש להם גם רשימת חנויות ואנשי קשר ואני כמעצבת פנים, מלווה את הפרויקט מרחוק, בעיקר בוואטסאפ. (תראו את התוצאה!!!).

מהתקשורת

מהפרויקטים שלי

הלבשת דירת קבלן

הלבשת דירת קבלן בחולון כשאבי פנה אלי והודיע שהחליט לעבור לגור בדירה אותה רכש הבנתי שהעבודה היא הלבשת הדירה, הום סטיילינג. כשהתחלנו את הפרויקט, אני

קרא עוד »

עיצוב דירה במודיעין

דירה במודיעין – הדירה של שירה ומתי המחמאה גדולה לכל מי שעצמאי, היא לקוחות המגיעים מפה לאוזן. כשהלקוחות מגיעים כי הממליצה עלי היא חברתו של

קרא עוד »

שיפוץ דירה בתל אביב

פרויקט בתל אביב זוג שהילדים עזבו את הבית, פנה אלי בבקשה לתכנן שיפוץ. הדרישות היו מאוד מדויקות, משפצים את החלל המרכזי כולל החלפת מטבח, את

קרא עוד »

עיצוב הבית ב 4 שעות

רוצים בית מעוצב, מאורגן ומותאם לכם בדיוק – אבל לא יודעים איך להתחיל?
Call Now Button
×
דילוג לתוכן